Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

Wymiana hałasującego rozrusznika VAG – 1.6 16v BCB Seat Toledo II (Skoda Audi VW Volkswagen)

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Kolejny raz pokażę jak wymienić rozrusznik 020911023F (Bosch 0986017830/0001121006) w 1.6 16v BCB 105KM VAG – Seat Toledo II 1M, Leon I, Ibiza, VW Volkswagen Golf IV, Audi A4, Skoda Octavia, Fabia, Polo

(poprzedni film: https://youtu.be/bYjOM-5bUQg – Wymiana rozrusznika Seat Toledo II 1.6 16v BCB jak wymienić rozrusznik VAG VW Golf Leon Audi Skoda)

Wtedy wymieniałem go na używany ze szrotu za 40zł, teraz wsadzam nówkę sztukę za około 270zł (teraz już wiem, że pozorna „oszczędność” się nie opłacała, gdyż musiałem robić robotę tak naprawdę dwa razy 😉 ) – ogólnie ten używany zajechałem już do końca w filmie z płukanką i testowaniem kompresji cylindrów wielokrotnie jednego dnia:
( https://youtu.be/AnfGSNZd8RU – Płukanka z TOLUENEM „na tłoki” vs do oleju – czy to bezpieczne? Test płukanki do silnika cz. 1)

Awaria tak hałasującego rozrusznika może być dosyć kosztowna, gdyż hałasuje on – ponieważ nie cofa się po rozruchu i haczy i koło zamachowe (prezentowałem sposób działania rozrusznika w tym filmie: ( https://youtu.be/z6kcb3dABNM – Jak sprawdzić każdy rozrusznik „na stole” kablami i akumulatorem! [VAG VW Seat Audi Skoda Golf Leon]).

Ogólnie jeśli rozrusznik nam się nie schowa – to osiągnie tak wysokie obroty, że może eksplodować i uszkodzić skrzynię biegów, sprzęgło czy nawet zerwać rozrząd i spowodować uszkodzenie silnika – zdecydowanie za bardzo zależy mi na tym samochodzie, stąd decyzja o wymianie na na pewno nowy i sprawny rozrusznik w każdym calu 🙂

Smarowanie rozrusznika nie zdaje egzaminu – stosowałem to w Skodzie Fabii Darka, gdzie użyliśmy smaru na trzpień rozrusznika i było cicho przez kilka startów i problem znowu powrócił.
( https://youtu.be/Pr5UnLCB8g4 – Wymiana rozrusznika Skoda Fabia 1.4 – jak wyjąć, zdemontować, nasmarować – jak działa czemu charczy)

Ogólnie – jeśli rozrusznik raz chrobocze a raz działa dobrze, to jest jeszcze stadium gdzie może to zależeć od temperatury – na ciepłym rozrusznik nie hałasuje i jest cichy, na zimnym z rana gdy wszystko jest zimne rozrusznik jest hałasujący, ocierający, trący, chrobotający, haczący, trący, przepuszczający – ciężko to określić – na pewno jest hałaśliwy 🙂 – na nagraniach tego tak nie słychać jak w rzeczywistości (czasami aż wstyd odpalać auto bo brzmi to jak ostatni rumpel i ledwo odpalający gruz 😉 )

Robota robiona po raz kolejny – uwinąłem się momentalnie, gdy już tylko zna się nieco daną konstrukcję budowy auta, silnika i jego osprzętu/podzespołów

Mam nadzieję, że dobrze będzie się oglądać – pomimo że to kolejny raz 🙂

A kto przeczytał opis do końca, niech napisze w komentarzu: „Niedzielna powtórka :)”
————————————————–
Mam dla Was kod rabatowy: TYTUS5
5% rabatu na cały asortyment z wyjątkiem kategorii „Przewody rozruchowe i zaciski” na oba sklepy:

www.e-moto.pl
www.sklep.akubiz.biz

Świat Akumulatorów Szczecin
Gryfińska 106 – tel. 609 302 803
Santocka 42 – tel. 609 309 969

Mobilny serwis akumulatorów z dojazdem na terenie Szczecina i okolic
tel. 505 135 136
Pon-Pt: 7-22
Sob-Nd: 7-20

e-mail: admin@e-moto.pl
Instagram: www.instagram.com/rzezbiarz.tytus

#Tytus #Rzeźbiarz #mrAkumulator #Szczecin #Mobilny #Serwis #Akumulatorów #Akumulatory #Akumulator
Bendiks Bendix Automat
12 927

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

28 thoughts on “Wymiana hałasującego rozrusznika VAG – 1.6 16v BCB Seat Toledo II (Skoda Audi VW Volkswagen)

  1. gdzie w seacie toledo II 1,6 105km , znajdę włącznik swiatla cofania? gdzieś przeczytałem , że powinien byc widoczny pod podstawą akumulatora , widać go gdzieś na tym ujęciu?

  2. Dobry wieczór , mam pytanie choć nie w powyższym temacie – wczoraj zacząłem ładować kilkuletni akumulator 45 AH , który stał ze dwa lata. Jakoś wczoraj ruszył i po około godzinie było 12,14 V ale prą∂ zero , włączyłem ładowarkę w tryb recon i po kolejnej godzinie napięcie spadło. do 10,8V. Dzisiaj jakieś 2 godz. temu podłączyłem prostownik i na początku ok napięcie podskoczyło do 13,9 V ładowanie 2,3 A a byłem teraz i napięcie 11,8 V a prąd 5,3-5,4 V … akumulator złom czy próbować i jak Pan proponuje ? Serdecznie pozdrawiam Krzysztof

  3. Witam. Prośba. Zepsułem prostownik, ładowarkę. Mam zwarty mostek KBP206 (prąd 2A, wsteczny chyba 65A) i termistor NTC10D-11). Wyluzowałem to i jadę kupić i tu prośba, jakby nie mieli akurat takiego mostka to jaki inny kupić. Czy jak włożę inny mostek, to i termistor inny trzeba? Ten mostek nie współpracuje z radiatorem i nie ma miejsca na niego. Chodzi o ten wsteczny prąd (bo spore kondensatory są zammostkiem) i napięcie na wyjćciu z mostka żeby się zgadzało. Acha, mostek jest zasilany z sieci 230V i poprzedzony w/w termistorem. Wdzięczny byłbym za podpowiedź w miarę szybka, jak możliwe. Z góry dziękuję. Polutować dam radę bo subskrybuję Twój kanał.

  4. No brawo, mój w piątek też się rozsypał ale od góry poległem bo jest od wewnątrz tuż po turbiną i dostęp 🙆 tylko od spodu, jutro do warsztatu 😢.

  5. Zły tor myślenia…uparłeś się na urządzenie sprzęgające, a widzisz chyba, że ono jest sprawne. Ten odgłos chrobotania powstaje wskutek drgań wirnika w wyrobionych, zużytych i suchych tulejkach (panewkach) w których obraca się wirnik. Zjawisko to występuje po rozsprzęgnięciu się wirnika z kołem zamachowym i wytracaniu prędkości obrotowej przy biegu luzem. W trakcie rozruchu luz w ułożyskowaniu wirnika kasowany jest przez docisk, podobnie jak po nagrzaniu elementów luzy zmniejszają się. Należy rozebrać stary rozrusznik i wymienić tulejki(przednią i tylną). Ten problem potrafi występować nawet w nowych autach, z powodu stosowania tulejek samosmarnych (stop z grafitem), które stosunkowo szybko się zużywają.

  6. 1:41 Z tego co wiem zazwyczaj pierw się odłącza minusa a potem plusa, nawet instrukcje obsługi aut tak mówią, służy to głównie temu by przypadkowo odkręcając plusa kluczem nie dotknąć przypadkiem jakiejś części metalowej auta.

  7. Niedzielna powtórka 🙂 Hehe. W filmie gdzie wymieniałeś olej w daihatsu zauważyłem, że masz blachę ryflowaną zamontowaną na najazdach. Sprawdza się to? tzn opona lepiej "łapie" i nie przesuwa całego najazdu przy wjeżdżaniu? pzdr

  8. 12 927 – to jest napisane na końcu opisu. W sumie zastanawiam się, co to znaczy? Kod pocztowy bez reszty nazwy miejscowości? Czy numer części rozrusznika?

  9. szanuje za dobry filtr gazu(mam nadzieje ze z włóknem szklanym KME), za drugi odstojnikowy filtr gazu oraz za opaski samozaciskowe na wężach(tez mam nadzieje ze od mirimpex) 🙂

  10. rozrusznik ma sprzęgło jednokierunkowe ,więc po uruchomieniu silnika napędzane jest jedynie koło zębate.Pył z okładzin sprzęgła osiada na elementach ślizgowych i skutecznie zwiększa tarcie.Jeśli nie jesteś pewien jakości tego nowego rozrusznika,to po kilku miesiącach warto obejrzeć wieniec.

Dodaj komentarz