Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

CHRIS ELEKTRYK WYSOKICH NAPIĘĆ !? NIE NAPRAWIAM ROZRUSZNIKA Z DUŻEGO CIĄGNIKA.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Dzień dobry!
Nie znam się na prądzie więc biorąc pod uwagę sam tytuł możecie się domyślić, że będzie jakaś porażka. Bez rozrusznika ani rusz więc miłego oglądania.
POZDRO!
P.S.
Jeśli Wam się podoba i chcecie aby ten kanał się rozwijał to po prostu udostępniajcie moje filmy na Fb i takich tam. Oraz łapka w górę 😉

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

24 thoughts on “CHRIS ELEKTRYK WYSOKICH NAPIĘĆ !? NIE NAPRAWIAM ROZRUSZNIKA Z DUŻEGO CIĄGNIKA.

  1. Panie Psorze, jesteś Pan mega jajcarz i fachura, na Pana wykłady wbijam jak dekarz gwoździe w dach sołtysa. Że też nie chodziliśmy razem do szkoły;)

    Ło kurna! za droida to normalnie podwójnego suba kliknę 😛

  2. Blisko z tym uzwojeniem , bo jest dwa uzwojenia jedno od rozruchu A drugi od wyrzutu i poszła cewka od wyrzutu A są dwie i wyrzuca na jednej i słabo czyma i nie gadaj głupot o smaże

  3. Trzy lata od emisji i nikt się nie zorientował, że to kolejne oszukaństwo 😁. To miernik dawał napięcie na akumulatory dlatego na wyświetlaczu – był z przodu😊

  4. Grunt to odpowiednie narzędzie. Znaczy odpowiednio ciężki młot🤣 w traktor ach 90procent awarii rozrusznik to panewki. A sama panewka powinna byc samosmarna. Ale nie każda taka jest w starym sprzęcie. Dawniej panewki gotowalo się w oleju żeby nabrały w pory oleju. Smarować się nie powinno jedynie naoliwic można. Smar sam w sobie zbiera syf i zużywa się bardziej panewka.

  5. Tuleje są z brązu, a nie z mosiądzu i rzeczywiście są samosmarujące. Brąz to zwykle stop miedzi, cyny i dodatku ołowiu do stosowania w różnych tulejach ślizgowych ale także panewki są wykonywane z brązu.

  6. Kolego !!!!! dla twojej nie wiedzy !!!! bendiks (mechanizm sprzęgający).

    Bendiks

    Jak możemy wywnioskować po powyższym opisie, główną funkcją bendiksu jest połączenie jednostki napędowej z rozrusznikiem. Jego mechanizm sprzęgający posiada gwint o dużym skoku. Przy poruszaniu wzdłuż osi wirnika obraca się w taki sposób, by doszło do zazębienia z kołem zamachowym silnika. Posiada także zabezpieczenie w postaci sprzęgła jednokierunkowego. Do czego ono służy? Chodzi o reakcję jednostronną. Rozrusznik może napędzać silnik spalinowy, jednakże silnik nie może robić tego samego z rozrusznikiem.

  7. Kris od niedawna jestem twoim fanem. Dlatego oglądam twoja zaległą produkcję. I w ten sposób natknąłem się na ten odcinek.
    Kiedyś dawno temu w latach 70-tych miałem do czynienia z tego typu rozrusznijami. Wtedy chciałem zostać elektryków samochodowym. Uczyłem się naprawiać takie rozruszniki ale nie tylko rozruszniki. Już właściwie o tym zapomniałem ale ten odcinek przypomniał mi o tym. W takie rozruszniki były wyposażone autobusy Jelcz tzw. Ogórki. W tych rozrusznikach są specjalne uzwojenia, które powodują przesuwanie wirnika w kierunku wieńca. Te uzbrojenia w ten czas nazwaliśmy uzwojeniem wyrzucajacym. Inne uzwojenie służyło do obrotu wirnika, które było załączane dopiero po wysunieciu wirnika i zazębieniu bendiksa. W trakcie "wyrzucania" wirnika zalanczane były styki cewki obrotowej taka dźwignią podnoszoną pierścieniem znajdujacym się na końcu wirnika od strony komutatora.
    Pamiętam, że w przypadku awarii cewek wyrzucajacych uruchamiałem silnik przy pomocy dużego śrubokręt. Polegało to na tym, śrubokrętem na zasadzie dźwigni przesuwało się wirnik w kierunku. Śrubokręt należało oprzeć pomiędzy obudową rozrusznika a pierścieniem służącym do załączenia stycznia i przesunąć wirnik używając siły fizycznej zawartej w ręce. Gdy pierścień umieszczony na końcu wirnika zbliżył się do dźwigni styków następowało uruchomienie obrotów rozrusznika. Tak się robiło awaryjnie aby dojechać autobusem na warsztat.
    Kris, proszę daj mi znać czy moje info pomogło choć trochę poznać tajniki wysokich napięć 24V 😎🤔

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!