The best mechanic in the world – Najlepszy mechanik na świecie – alternator i ładowanie akumulatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Mobilny Mechanik Warszawa
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
@Marek Rolnik Dzięki Wam udało się – działa 🙂
Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.
Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:
Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy
Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.
Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.
W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.
Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.
Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.
Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Marek zabierz sie za stacyjkę , może być styk przepalony albo kabel wyrwany/luźny .
Ja miałem tak iż stacyjka nie łączyła zawsze kupowaliśmy nową a trzeba było rozebrać i blaszki dogiąć .
Świetny film 👍 leci
Aaaaaaa i wiem co jest ze światłami mijania
Aaaaaaa żona wrzeszczy aaaaaaa Franek kimono gdzie jest aaaaa i tamte alternatory też są dobre ale inwestycji w nowe nie za wiele więc szkoła jazdy nie pójdzie w las
Najlepsze jest to, że kupiłeś alternator, poucinałeś z innych traktorów(a pewnie działały tam dobrze), a ten stary pewnie był dobry, tylko żarówka się przepaliła.
Generalnie to powiem, że w C-360 te zegary są o wile lepsze, bo wszystko na wierzchu po wyjęciu, a w C-355 trzeba włazić od dołu i szukać kontrolek. Na dodatek jak padnie jeden zegar to utrudniona wymiana bo są razem. W prawdzie można każdy osobno wykręcić od dołu, ale jest to sporo roboty i nie idzie już dostać nowych, tylko jakieś inne zamienniki.
5:33 Mogłeś przygazować, żeby sprawdzić czy nie ładuje za mocno, bo przynajmniej teoretycznie można zepsuć akumulator, ale jak bardzo jest to szkodliwe, ani jak to wyregulować to nie wiem.
12:33 Chyba zapomniałeś o tej gumie przy kierownicy.
16:31 Jeśli chodzi o kontrolkę ciśnienia oleju to zawsze działa ona z opóźnieniem, gdyż ciśnienie nie od razu się pojawia i nie od raz znika.
Co do przednich świateł:
1.Nie wiem jak jest w C-360, ale w C-355 bynajmniej oryginalnie(tak jak w instrukcji) światła długie nie są na pozycji 3, tylko na 2, a krótkie na 3.
2.Jeśli nie wiesz czemu nie działają to sprawdzaj po kolei od tyłu z próbówką czy prąd dochodzi – najpierw przy samej żarówce, jak nie będzie to na łączniu pod maską, potem przy bezpiecznikach, przy stacyjce…
Fajny film like i zapraszam do mnie
Problem w światłach może być począwszy od nie stykajacej stacyjki po nie stykajace styki przy bezpiecznikach. Lub poprostu w lampach jest pomylona masa. Ostatecznie pomylone przewody na styku 56B i 56A zmień przewód zielony z czarnym.
Cesc co do swiatel mijania to sprawc w stacyjce czy dobry przewod jes w dobrym miejscu lub bespieczniki ale to bedzie przewid w stacyjce nie w tym miejsci
Żarówka spalona. Nie ma nic wspólnego ze. ładuje
Taka pierdoła a przysporzyła tyle problemów:) pozdrawiam
marek załuz sobie jakis dekielek na kierownice bo woda zacieka i tam wszystko rdzewieje jak przyjdzie ci kiedys kierownice sciagnąć to bedziesz miał problem
Łapka w górę, sprawdź połączenie przewodów świateł pod maską powinno znajdować się na osłonie wentylatora chłodnicy
Hi! Like.Pozdrawiam
No I się udało!
Mozesz zmienić kabelki w lampkę co idą do żarówki z długich na krotkie.Jak będą krótkie świecić a długie nie to znaczy ze kabel co idzie do przednich lamp od krótkich jest przerwany
Super film 😉 skrzynia bezpieczników tam może być przyczyna
Jednak żarówka:) Najważniejsze że działa . Sprawdź czy nie masz luzu na pompie wody bo słychać wentylator. Pozdrawiam 🙂
sprawdź pan czy jest prąd w lampach na kabelkach od krótkich świateł ,po przekręceniu stacyjki
Walka z elektryka ciąg dalszy
Są postępy👍🚜
witam a postojówki te malutkie dzialaja z przodu?
Like ! Hi!!!
No i udało się naprawić.
Pozdrawiam
Widzisz 🙂 haha ,czasem mozna sie zaskoczyc przy naszych sprzetach 🙂 a kontrolka moze tak sie nie swiecic jakis czas po zgaszeniu , bo cisnienie jeszcze silnik ma
Super film łapka 👍 zostawiona zajrzyj do mnie na kanał pozdrawiam i zapraszam 😃 😉
Pod maską jeszcze są łączone kable do świateł może tam się wypioł jak się nie mylę dole bezpieczniki są od krótkich długich tam może nie łączyć bo stacyjkę wymieniłeś
Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję, oraz szczególnie Frankowi Kimono 🙂
Jeżeli chcesz, aby Cię pozdrowić w filmie, napisz to w komentarzu 🙂 Pozdrawiam