Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

The best mechanic in the world – Najlepszy mechanik na świecie – alternator i ładowanie akumulatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



@Marek Rolnik Dzięki Wam udało się – działa 🙂

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

26 thoughts on “The best mechanic in the world – Najlepszy mechanik na świecie – alternator i ładowanie akumulatora

  1. Marek zabierz sie za stacyjkę , może być styk przepalony albo kabel wyrwany/luźny .
    Ja miałem tak iż stacyjka nie łączyła zawsze kupowaliśmy nową a trzeba było rozebrać i blaszki dogiąć .

  2. Najlepsze jest to, że kupiłeś alternator, poucinałeś z innych traktorów(a pewnie działały tam dobrze), a ten stary pewnie był dobry, tylko żarówka się przepaliła.
    Generalnie to powiem, że w C-360 te zegary są o wile lepsze, bo wszystko na wierzchu po wyjęciu, a w C-355 trzeba włazić od dołu i szukać kontrolek. Na dodatek jak padnie jeden zegar to utrudniona wymiana bo są razem. W prawdzie można każdy osobno wykręcić od dołu, ale jest to sporo roboty i nie idzie już dostać nowych, tylko jakieś inne zamienniki.

    5:33 Mogłeś przygazować, żeby sprawdzić czy nie ładuje za mocno, bo przynajmniej teoretycznie można zepsuć akumulator, ale jak bardzo jest to szkodliwe, ani jak to wyregulować to nie wiem.
    12:33 Chyba zapomniałeś o tej gumie przy kierownicy.
    16:31 Jeśli chodzi o kontrolkę ciśnienia oleju to zawsze działa ona z opóźnieniem, gdyż ciśnienie nie od razu się pojawia i nie od raz znika.

    Co do przednich świateł:
    1.Nie wiem jak jest w C-360, ale w C-355 bynajmniej oryginalnie(tak jak w instrukcji) światła długie nie są na pozycji 3, tylko na 2, a krótkie na 3.
    2.Jeśli nie wiesz czemu nie działają to sprawdzaj po kolei od tyłu z próbówką czy prąd dochodzi – najpierw przy samej żarówce, jak nie będzie to na łączniu pod maską, potem przy bezpiecznikach, przy stacyjce…

  3. Problem w światłach może być począwszy od nie stykajacej stacyjki po nie stykajace styki przy bezpiecznikach. Lub poprostu w lampach jest pomylona masa. Ostatecznie pomylone przewody na styku 56B i 56A zmień przewód zielony z czarnym.

  4. Mozesz zmienić kabelki w lampkę co idą do żarówki z długich na krotkie.Jak będą krótkie świecić a długie nie to znaczy ze kabel co idzie do przednich lamp od krótkich jest przerwany

  5. Widzisz 🙂 haha ,czasem mozna sie zaskoczyc przy naszych sprzetach 🙂 a kontrolka moze tak sie nie swiecic jakis czas po zgaszeniu , bo cisnienie jeszcze silnik ma

  6. Pod maską jeszcze są łączone kable do świateł może tam się wypioł jak się nie mylę dole bezpieczniki są od krótkich długich tam może nie łączyć bo stacyjkę wymieniłeś

Dodaj komentarz