Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

Łączenie akumulatorów. Połączenie SZEREGOWE i RÓWNOLEGŁE.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Jednym z częściej zadawanym pytań w naszej Szczecińskiej firmie Świat Akumulatorów jest: „Jak prawidłowo połączyć ze sobą, dwa lub więcej akumulatorów?”.
O pomoc w przygotowanie tego materiału poprosiłem Tytusa, którego do tej pory znaliście jako eksperta kanały mrAkumulator.
W filmie zaprezentujemy jak zmienią się parametry połączonych akumulatorów względem ich pierwotnych parametrów (jako pojedyncze). W filmie wykorzystam akumulatory Banner PowerBull 44Ah oraz akumulatory AGM POWERMAX 6V 12Ah.

Banner: https://www.e-moto.pl/pl/p/Akumulator-44Ah-Banner-POWER-BULL-P44-09/74
Powermax: https://www.e-moto.pl/pl/p/Akumulator-6V-AGM-12Ah-MAXBAT-PowerMAX-Standard-PM-6120/654

W filmie zaprezentuje połączenie akumulatorów równoległe i połączenie akumulatorów szeregowe.

Zapraszam i pozdrawiam
Tytus Rozwadowski
Robert Mazurek
@mrAkumulator

Wsparcie dla @mrAkumulator: https://patronite.pl/mrAkumulator

Świat Akumulatorów
Szczecin ul. Gryfińska 106 609-302-803 Mieszko
Szczecin ul. Santocka 42 609-309-969 Waldek
Mobilny Serwis Akumulatorów 505-135-136 Marcin

Sklep internetowy: https://www.e-moto.pl/
Sklep Internetowy: http://sklep.akubiz.biz/
Instagram: https://www.instagram.com/mrakumulator/
Facebook: https://www.facebook.com/mrAkumulator/

#ŚwiatAkumulatorów #PołączenieRÓWNOLEGŁE #PołączenieSZEREGOWE

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

31 thoughts on “Łączenie akumulatorów. Połączenie SZEREGOWE i RÓWNOLEGŁE.

  1. Witam, dzięki za filmik (ten, i wszystkie inne). Mam pytanie: chcę połączyć akumulatory AGM 150 Ah (kilkanaście sztuk) w system 24 albo 48 volt (myślę o zakupie 2 różnych inwerterów na 2 oddzielne systemy). Budowa akumulatorów pozwala na łączenie kawałkiem blachy miedzianej, lecz zastanawiam się jaka grubość będzie wystarczająca żeby straty były jak najmniejsze. Odległość między klemami to jakieś 6-7 cm, i myślę o paskach np. 8×2 cm blachy o grubości 3mm. Czy to wystarczy, czy iść w grubszą lub szerszą blachę..? Czy może użyć spłaszczonej rury miedzianej, jak widziałem na innych kanałach? Mam też kabel 50mm2, ale próbuję ograniczyć zabawę w zakuwanie i lutowanie końcówek. Dzięki wielkie za podpowiedź, pozdrawiam wszystkich!

  2. Ucz się Robert. Tę materię trzeba czuć sucha wiedza od widzów to jedno, a drugie czy masz smykałkę. Jedno jest pewne: sprzedajesz to musisz wiedzieć co. Klient reklamuje – musisz obadać, wypytać. To pewnie wiesz. Chemia i fizyka z podstawówki/liceum na wysokim poziomie. To podstawa. Bez tego będziesz tylko sprzedawcą. Ktoś coś Ci podpowie, nie uczyni Cię ekspertem. Wielu akumulatorowców z wiedzą ogromną, doświadczeniem 30-letnim, nadal się uczy. Nikt alfą i omegą nie jest.

  3. Film jest interesujący głownie za sprawą doświadczeń empirycznych. Każdy kiedyś chodził do szkoły i już w szkole podstawowej uczył się o połączeniach równoległych i szeregowych. Ale z waszego filmu można dowiedzieć się w praktyce, że nie zawsze wszystko wychodzi tak jak w obliczeniach matematycznych. Możemy dowiedzieć się, że bardzo ważną rolę i wpływ na połączenia mają przewody łączące, ich jakość i mocowanie. Dla mnie udostępniona tutaj wiedza jest pomocna przy budowaniu magazynu energii dla instalacji fotowoltaicznej. Pozdrawiam, super!

  4. Witam mam pytanie Czy można łączyć akumulator żelowy ze zwykłym akumulatorem

    zwykły 44 Ah 12V + żelowy 7,2 Ah 12 V tak aby uzyskać większą pojemność ale żeby nie zaszkodziło to któremuś

  5. Mam do Was pytanie. Jeżeli połączę szeregowo 19 akumulatorów 12V to ładować je trzeba prądem stałym lub zmiennym minimum 230V (czyli z gniazdka)? Rozumiem, że połączenie 2 akumulatorów 12V wymaga ładowania minimum 24V? Czy przy połączeniu 2 akumulatorów równolegle ładuję np. 14V? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam (filmiki bardzo pomocne:))

  6. witam mam pytanie jak podłaczyć 6 akumulatorów w system (bank energi Najlepsze połączenie ) by na wyjsciu było 24 V I ile balanserów musze miec do takiego systemu bardzo proszę o odpowiedz, subek i łapka leci, jakiś filmek rysunek na kartce papieru

  7. Połączenie równoległe , pojemności się sumują ! Prawda, ale nie oznacza to jak często się uważa , że w ty, przypadku wydłużymy zasilanie obciążenia! Ponieważ liczy się energia zgromadzona, a w obu połączeniach jest ona taka sama np w przypadku 2 akumulatorów 12 V, 100Ah- 2400Wh, a więc tak samo długo możemy zasilać żarówkę np 100 W!

  8. Tej kwestii w tym filmie nie było, ale pragnę zaznaczyć że przy połączeniu równoległym, akumulatory muszą mieć takie same napięcia, no i najlepiej wszystkie inne parametry powinny być takie same. Jeśli akumulatory mają różne napięcia (lub są w różnym stanie naładowania) to wtedy będą miedzy nimi płynąć prądy wyrównawcze wywołane przez różnicę napięć między nimi (akumulator o wyższym napięciu będzie ładował tego z niższym napięciem). Pomijając różnicę pojemności miedzy akumulatorami, ważna jest również rezystancja wewnętrzna. Jeśli nawet będą dwa takie same akumulatory jeśli chodzi o: napięcie, pojemność, ale będą miały różne rezystancje wewnętrzne, to przy obciążeniu na każdym z nich może być inny spadek napięcia i wtedy również między nimi mogą płynąć prądy wyrównawcze… Tak więc połączenie równoległe jest bardziej wymagające niż szeregowe. Szeregowo możemy połączyć dwa akumulatory o takiej samej pojemności i rezystancji wewnętrznej, ale o różnym napięciu, i nic się złego nie stanie – napięcia po prostu się zsumują i tyle… Ale równolegle najlepiej łączyć akumulatory identyczne…

  9. Witam. Mam dwa akumulatory 12v 55 ah jeden żelowy drugi zwykły. Czy spięcie ich razem rownolegle to dobry pomysł ?
    Chce wykorzystać akumulatory do podłączenia zasilacza UPS.

  10. Temat fajny, ale mam niedosyt. mogliście się pokusić o połączenie np: 8 akumulatorów szeregowo i równolegle 48V, to byłoby "mięso" jeśli chodzi o temat, i nakarmiło by to miłośników magazynów energii.

  11. takie pytanko. czy można połączyć równolegle kilka naładowanych transformatorów w celach konserwacynjych? Np wyjmuję na zimę, ładuję i podłączam prostownik 12V, by przez te kilka miesięcy się nie rozładowały ? Czy taki mały automat np 4A wystarczy ?

  12. Panowie. Zapomnieliście o najważniejszym. Co w przypadku połączenia szeregowego dwóch różnych akumulatorów? Chodzi mi o różnicę pojemności, bądź stopnia zużycia, za czym idzie różna rezystancja.

  13. Bardzo dziękuję Panowie za film, w końcu ktoś odpowiedział na moje pytanie "jaki będzie prąd rozruchowy jeśli połączymy dwa akumulatory…" -Chodź pytanie banalne to nigdzie tego nie mogłem znaleźć.. Pozdrawiam serdecznie!

  14. Co mogło się stać,po wymianie akumulatorów na nowe (4 szeregowo) ,brak napięcia,czyli 48 v,po sprawdzeniu z osobna, mają napięcie po 12v,nie wiem w czym rzecz,dodam że aku wymieniam z roweru elektrycznego gdzie połączone są 4 po 12v i 12 ah

  15. Proszę o poradę potrzebuje podłączyć 6 akumulatorów 12V 4 o takiej samej pojemności 2 o innej, potrzebuje zrobić z nich 24v jak podłączyć najpierw dwie pary w szereg czyli dwa większe i jeden mniejszy i później te dwa zestawy równolegle.?

  16. Stawiam na to, że połączone równolegle baterie same się rozładują. To tylko kwestia czasu. Czyli równolegle łączenie bateri jest nieekonomiczne! I bez sensu. Należy pojedynczym ogniwom łączonym szeregowo zapewnić wymaganą pojemność. Chyba, że w ostatnich latach zmieniła się fizyka… Zgoda, że praca równoległa w bardzo krótkim czasie jest możliwa i korzystna bo umożliwia wykonanie zadania…ale jest to półśrodek i sytuacja awaryjna!! Pan " inżynier"jest mało techniczny i nie wspomniał o prądach wyrównawczych które same rozładowują baterie połączone równolegle. Źródłem tych przepływów prądowych są różnice rezystancji wewnętrznych, sił elektromotorycznych. I z praw Kihchofa łatwo wykazać dążenie układu do wyrównania wypadkowego napięcia. Mnie tego nauczyli w technikum jego nie nauczyły "studia"! Cienias .

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!