
Regeneracja rozrusznika w warunkach domowych
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Mały manual jak zregenerować sobie rozrusznik pod domem.
Pozdrawiam
Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.
Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:
Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy
Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.
Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.
W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.
Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.
Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.
Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Bardzo dobry poradnik
1. Przekładnię planetarną otwierasz sciagając ten czarny metalowy dekielek – Koniecznie uzupełnienie smaru – NEWRALGICZNY PUNKT TEGO ROZRUSZNIKA.
2. zabezpieczenie bendiksa zbijasz w dół np. przy pomocy klucza płaskiego odpowiednio dobranego – zakładasz analogicznie w odwrotnej kolejności.
3. Przy tej rozbiórce wymiełbym jeszcze łożyska ślizgowe (tuleje). Jedna przy szczotkotrzymaczu, druga w przekładni planetarnej. Koszt żaden a to również newralgiczny punkt każdego rozrusznika.
Wiem film stary, ale to dla tych co będą oglądać i robić
14:30min. Iskra jest rotor kręci , a bendiks nie wyskakuje, i elektrowłącznik sprawny czy nie ?
Właśnie się bawię w regenerację rozruszników i do dodałbym do tego kilka punkcików:
1. Wyczyszczenie do połysku "blaszek" wirnika i do gładkości + usunięcie śmieci pomiędzy np. cienkim płaskim śrubokrętem.
2. Wymiana szczotek.
3. Wymiana tulejek, przeważnie są 2, jedna przy wirniku, druga przy bendiksie, nie może być na nich luzu (koszt ok 3zł sztuka)
4. Przesmarować ten tłok w elektrowłączniku też można, będzie lżej działał i zawsze to jakaś ochrona antykorozyjna (wystarczy smar w sprayu)
5. Podstawowe czyszczenie i odtłuszczenie całego rozrusznika i nasmarowanie wszystkich pracujących części smarem odpornym na temperatury.
6. Spryskanie wszystkich styków i połączeń elektrycznych elektrosolem lub kontaktem (po uprzednim czyszczeniu).
7. W razie potrzeby wymiana śrub, często nie chcą się odkręcić.
Tak się składa że poprawiam po firmie z 20 letnim doświadczeniem rozrusznik który od początku źle kręcił, po "regeneracji"
Przyczyną były luzy na tulejkach, nierównomiernie zużyte szczotki, słabej jakości smar nie odporny na temperatury.
Niestety porządnie to można tylko zrobić samemu 🙂
Aha mam boscha trochę inną konstrukcję.
Rozrusznik w motorze mi nie kręci, myślałam że dam radę coś z tym robić, ale dla mnie ta czarna magia. Ten filmik utwierdził mnie w przekonaniu, że jedyne co mogę zrobić to postukać w niego młotkiem haha oddam do mechanika
Komentarz spóźniony ale wtrącę swoje 3 grosze bo jestem po walce z takim rozrusznikiem :D. W fiacie stilo 1.6 jest bardzo podobny rozrusznik (różni się chyba tylko samym mocowaniem do skrzyni). Aby rozebrać przekładnię planetarną można ten pierścień stuknąć przez długą nasadkę 12 albo 13mm i zejdzie w dół (w stronę bendixa) i odkryje pierścień osadczy który po ściągnięciu "uwolni" ośkę i będzie można ściągnąć bendix i rozebrać przekładnię ale NIE POLECAM tego robić, bo aby założyć ten pierścień z powrotem to dobrze było by mieć ściągacz do łożysk (trzeba go naciągać jakby na zewnątrz tzn. w stronę końca ośki a ten jest jednocześnie bierznią dla łożyska igiełkowego i lepiej tego nie uszkodzić). Można wyczyścić bez rozbierania bo dostęp jest wystarczający. Przy okazji najlepiej razem ze szczotkami kupić elektromagnes bo jest on raczej nie rozbieralny a chyba on sam sprawia problem częściej niż sam rozrusznik. U mnie po podłączeniu na stole przez elektromagnes przerywał a bezpośrednio pod silnik działał normalnie. Po wyczyszczeniu komutatora jest duża różnica w lekkości pracy w trakcie odpalania, co przekłada się zapewne na mniejszy prąd rozruchu.
Szczotkotrzymacz montuje się razem ze stojanem tzn na "stałe" przy użyciu sprężyny która dociska szotki oraz mocuje trzymacz do stojanu. No i wirnik pasuje przetoczyc przed założeniem nowych szczotek no i automat też pasowało by otworzyć i sprawdzić w jakim stanie jest zwora i śruby.
dobry film polecam
Małe pytanko: jak wytargać z niego wirnik? W moim tak mocno siedzi, że nie mogę wytargać. Magnesy się odkleiły i trzymają.
nie będę się sprzeczał 🙂
A śrubeczka, to nie przypadkiem nakręteczka ? 😀
Dziękuję za docenienie mojego wkładu w edukację 🙂 Nie sądziłem, że spotka się on z takim dużym zainteresowaniem 🙂 Pozdrawiam serdecznie
VALEO! Mam taki w clio 2 1,9 dti, i w OpluVectra A 1,6
super filmik kolego , super to z a mało powiedziane , świetny 🙂