ZŁODZIEJ POD MASKĄ? JAK ZNALEŹĆ CO NAM KRADNIE PRĄD W SAMOCHODZIE?
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Mobilny Mechanik Warszawa
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Siemano!
Podejrzewam, że nie jeden z Was znajdzie coś pożytecznego dla siebie w tym materiale. Dlatego też zapraszam do dyskusji w komentarzach i jeśli Wam się podobało to łapka a jeśli chcecie więcej to sub i udostępniajcie. Pozdro!
Mała errata do 9:45
Miałem oczywiście na myśli plus stały czyli ten na podtrzymanie pamięci z plusem po zapłonie, pewnie pojawią się komentarze także dementuję, i poprawiam 😉
Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.
Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:
Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy
Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.
Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.
W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.
Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.
Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.
Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Wiec taki koszt to od ilu moze wie ktoś 😕
filmiki są świetne a takich co kopią w elektryce samochodowej bo to tylko 12V to do wora pałować i sprawdzać czy równo puchną a potem auta sie palą bo montują chinskie " ulepszenia "
wyciąga bezpieczniki …. co może i rozpramować samochód lub funkcje ale można też zmierzyć spadek napięcia na bezpiecznikach a jak byś nie sciągał klemy tak od razu tylko sobie ja zmoskował z multimetrem i akumulatorem to bys nie miał spadku napięcia tylko takie drobne podpowiedzi no i bez ściągania to multimetr cęgowy
AKUMULATOR MAXGEAR MIAŁEM TAKI CAŁKIEM NOWY PRZEZ KILKA DNI ROZŁADOWYWAŁ SIE NON STOP MIMO TO ŻE POBÓR PRĄDU BYŁ NORMALNY SPECYFICZNY DO TEGO POJAZDU
Ostoja spokoju . Jaką masz cierpliwość .
Nie wyciagam bezpieczników. Szkoda czasu. Mierze spadek napiecia na bezpiecznikach.
Dzięki za filmik! Będę szukać "złodzieja" w moim starym okularnik. Zycz mi powodzenia, bo tam są wszędzie bezpieczniki 🤣 czego się nie robi z miłości 😀
Witam, coś kradnie mi prąd i nowy aku się rozwala.
Każdy bezpiecznik wyciągałem i miernikiem sprawdzalem.
Jest duży pobór z bezpiecznika 14 i 42 i maly z 38
14- oświetlenie wnętrza, centralne blokowanie dzwi – pobór 0,38
42- Radioodbiornik, a tu od 0,99 i spada, po dlugim czasie utrzymuje się na 0,20
38 – oświetlenie bagażnika, centralne blokowanie dzwi, blokowanie pokrywy wlewu paliwa jest 0,01 wacha się do 0,02
Mial ktoś takie akcje, gdzie szukać przyczyny kąkretnie?
Chrisie jaki ty byłeś młody 🙂
mnie wkur…to ze po wyjeciu kluczykuw radia nie gralo np jak kierowca wyszedl i zabral klucze a ja siedzalem i sie nydzilemm bez muzyki ..po to to sie laczy ale wykonanie tefo polaczenie masakra
Witam.Po naladowaniu akumulatora i zalączeniu klym ale nie właczeniu radia poprzez kod a błedne polączenie poprzez kabel radia a złacze do akumulatora tak jak w twoim przypadku, rowniez moze ciągnąc prąd?
Profesor w kazdym calu;)
Alarm i radio montowali Janusz i Seba.
Gitara
Super filmik, jutro akurat będę robił jak w twoim tutorialu, tyle że u mnie pobór prądu wyjebalo duuuzoo bo 3.88A :O
Wylacznik pradu i po robocie😅za duzo zabawy w takim szrocie😂
w skodzie octavi 1fl też ktoś założył to gówno z czujnikami wnetrza i też żarło prąd,teraz to wyjebalem wiązki odjanuszowałem i jest gitara jak z fabryki👍ja to kurwa nie cierpie jak taki makaron jest odjebany szybkozłączki i inne huje w kablach jakieś brakujące spinki kabli itd
Czasem zdążą się że złodziejem jest uszkodzone są elementy w układzie alternatora…Tak dla wiedzy Pozdrawiam
Akumulatorów nie ładuje się napięciem. PLAMA proszę fachowca
co to za utwór na końcu? Fajny
Czyli radio pomija bezpieczniki?? U mnie jest pobór 8A po wyjęciu wszystkich bezpieczników jest nadal. Po odlaczeniu alternatora jest nadal 8a. Gdzie szukac? Mercedes w215 cupe wersji w220
Niestety muszę powiedziec ze w przypadku grupy VW kabelki muszą być zamienione miejscami-żółty połączony z czerwonym i czerwony z żółtym. W ori układzie kabli żółty-żółty i czerwony-czerwony)-radio nie trzyma ustawień po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki.
Mysz gdzie ładuje sobie w aucie komórkę
Prosta naprawa… naprawileś w 15 minut 🤣🤣🤣
4:55 e-lek,-tro-ni-ka akcentujemy na drugą sylabe od końca. Miałczyński pod koniec filmu tak mowił
Co do poboru prądu w 407 jest 130mA, a w C5 u znajomego 120mA, wiec z tym 0,05A to trochę bajka bo to w zalezności od modelu auta, alarmu itp.
Tak btw, te multimetry i ich używanie… ok ma amperomierz, ale chyba lepszy i bezpieczniejszy jest amperomierz cęgowy, który kupimy już za 300-500zł?