Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

Wymiana rozrządu A4 B8 2.0 tdi CR.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

41 thoughts on “Wymiana rozrządu A4 B8 2.0 tdi CR.

  1. Tu nie chodzi o to, że pompa paliwa ma regulacje… tu chodzi o to , że nie ma znaczenie ustawienie pompy poniewaz ona ma za zadanie tylko wytworzyc cisnienie a paliwem steruje i tak komp…

  2. Oglądam twoje filmy ,profesora, łysego bo jak by no i Maćka i wielu innych Krzysztof, mat ,klinika i normalne z wami nie da się czegoś nie zrobic pozdrawiam z Pl

  3. Hello from Spain to this magnific polak workers of the motor i have this car but Avant version 2.0 Tdi b8 Code motor CAGA its really awesome to see and i think this kit replacement its about 180-200 thousand kms with the water pump. This will be my first replacement but with 152.000 km…thanks for the details and keep it up the good job¡

  4. Jaki preferujecie kąt synchronizacji? U mnie na blokadach było na zimnym 1.4 A na ciepłym 2.4. Zmieniłem na zimnym -1.1 A na ciepłym -0.4. Według mnie na plusie lepiej reagował na gaz ale za to ciężej palił i trochę nim telepało na ciepłym.

  5. Siema
    Mozesz mi podoowiedziec kupilem Audi 2.0 tdi. 177 koni. A4 2012 b8.5 kod silnikaCGL nie moge znalesc nigdzie rozrzadu . Mozesz pomuc mi z gory dziekuje pozdrawiam

  6. Witam. Jako że jesteś dobrym mechanikiem (czasami Cię oglądam) zwracam się z pytaniem czy uważasz że takie B8 w 2.0 tdi jest godne uwagi?
    Samochód nie ukrywam że bardzo mi się podoba ale zastanawia mnie to czy tam wgl były jeszcze jakieś "normalne" silniki czy już nie koniecznie?
    Pozdrawiam.

  7. Fajnie i ładnie pokazałeś jak to jest tam upchane ale jak dla mnie jak już ruszyłeś ten Alternator to mogłeś jeszcze do alternatora na szczotki i komutator zajrzeć co tam się dzieje. Pozdrawiam

  8. warto jeszcze w tych silnikach po napieciu paska zrobic obrot i sprawdzic na blokadach ustawienie rozrzadu…w sumie blokada na wale i duzym kole…pompe mozna zostawiac…te silniki sa bardzo czułe na synchronizacje …ja tak mialem raz…na zimnym silniku na wolnych obrotach oraz na obrotach >3500 migajaca kontrolka świec ….i niewidoczny dla uzytkownika error w sterowniku zwiazany z blednym ustawieniem rozrzadu..przy czym silnik chodzil normalnie….z drugiej strony to pierwszy i ostatni raz montowalem pasek "gejtsa"…teraz tylko conti … generalnie robie tak jak Ty + potem obrot wszystkiem …i sprawdzam na blokadach…blokady musza wchodzic bez haczenia w przeciwnym wypadku….ew luzuje kolo i ustawiam na nowo…i od nowa krece….tak jak tu https://www.youtube.com/watch?v=fAi667H7M2Y

  9. Powiedz mi Majster bo znasz się na tych VW czy jest to możliwe żeby w Audi a3 8p był 2.0 tdi koni niby 170 ale to jest na pompowtryskach a nie na CR jak np Passat b6?

Dodaj komentarz