Volkswagen passat b5 wymiana alternatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Mobilny Mechanik Warszawa
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Volkswagen passat b5 2.0 benzyna diagnoza i wymiana alternatora
Audi i skoda
ICHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/
WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.
Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:
Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy
Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.
Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.
W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.
Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.
Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.
Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Dobre początki 💪💪💪
Ta śrubę się wyciąga razem z alternatorem. Pozdro
To juz tyle lat minelo?
Śruby nietrzeba obcinać źle tłumaczysz wystarczy odkręcić wiatrak visco i odkręcisz tą śrubę w całości.
Oglądam ten stary film i naprawdę wielki szacun za WIELKI postęp na Twoim kanale. Gratulacje!!! 👍
A ja nie ciolem śruby tylko ja wygiolem i wyjolem .A w alternatorze wymieniłem regulator i wszystko gra
Nie ma to jak grzebać w passacie b5 ze złotym sikorem na ręce 😀
1:00 A teraz jest
EricTheCarGuy nie śledzę tego anglojęzycznego odpowiednika M4K ale zerknąłem tylko na "wielkość" i potem na rozmiar M4K i jest prawie tyle samo subów.
Gratuluję, że to osiągnąłeś 🙂
Pozdrowienia z Niemiec
Michu w 2021 ogląda to i myśli gdzie qwa popełniłem bład…
Na głównej mi się wyświetliło 😂
O ja jebie CHUDY MICHU
Ja to oglądam w 2021 w kwietniu!? I to jest dobre.
6lat film na yt, a ja dziś właśnie walczę z alternatorem w A4 1.6 i kombinuje z tą śrubą, dzięki Michu 😉
Eryk car guy sie chowa obecnie przy milosnikach.
Komu na głównej wyskoczyło progres kanalu jest.
O Jezu 6 lat temu…..
Hehe wróciłem tu na ten film aby zobaczyć początki i okazało się że to 2 film z przed 5 lat. Pamiętam jak oglądałem twój instruktaż 5 lat temu bo mi w pasku B5 2.0 padł alternator a takich filmów było mało bo królowały passaty 1.9 a tam inaczej siedzi alternator. Kto miał passerati 2.0 i wyjmował alternator to mnie zrozumie.
Za Chiny ludowe nie wsadzisz śruby od drugiej strony . Przeszkadza rurka od bagnetu oleju i jakiś czujnik . Lepiej odkręcić wisko .
Teraz moja kolej zająć sie alternatorem 👌
Wprowadzasz ludzi w błąd bo wystarczy tą dolną śrubę wyjąć ile się da czyli do samego wiatraka i wyciągnąć alternator. Ten dolny otwór w alternatorze ma specjalne nacięcie aby nie kombinować. Jak wyciągniesz to przyjrzyj się dokładnie. Producent dobrze to zaplanował ale Ty nie wpadłeś na to pomimo że masz takie możliwości. Druga sprawa po co tyle tej gadki.
Kto w 2020?? 🙂
Witam, czy po odchyleniu alternatora jest dostęp do termostatu? Właśnie przymierzam się do wymiany i zastanawiam się jak…pozdrawiam.
Koniec!
Czy mi sie wydaje czy byłeś tutaj szczuplejszy? 😅😉😝
Łysy wystarczy odkręcić wiskozę i masz dostęp do śruby bez piłowania
Bez cięcia śruby, odkręciłem wiskozę i elegancko śruba wyszła.Trzeba pamiętać aby gdzieś pasek podczepić żeby nie spadł na dół bo kiepsko potem go wyciągnąć
Mo lecimy i oglądam od początku pozdro Michu 20.08.2020
passeratti<3
https://www.youtube.com/watch?v=G5FYJs6f64U
b5 1.9 tdi 2001 rok smigam juz 10 lat nie zawodne 😀
Wpadłem tutaj po twoim vlogu zobaczyć jak wyglądasz bez brody 😀
Aktualizuj filmik
Wprowadza w błąd
Producent przemyślał demontaż alternatora
Nic nie trzeba ciąć ani nic dodatkowo zdemontować.
Jak to się pozmieniało przez 5lat. Kompletne zaprzeczenie tego co mówione na początku w filmie 😃
Dałeś śrubę M8 a po moich pomiarach tam fabryczna przychodzi M10…czy nie będzie za duży luz w otworach mocowania i czy nie spowoduje to wybicia tych otworów a tym samym zwiększy luz alternatora? Wiem że śruby zwykłej M10 nie da się wkręcić z drugiej strony ,pozostaje śruba na imbus!!
👍
Z której strony jest rozrusznik 1.8 bez turbo?
Jestem tu od początku 🙂 Wszedłem, żeby sobie przypomnieć pierwsze kroki kanału. Bardzo się cieszę, że tak daleko to doszło, cieszę się z Waszego sukcesu i staram się sam wyciągać z tego jakąś naukę. Rób to co robisz Michał, wiele ludzi na tym korzysta. Niestety żyjemy w czasach kiedy byle cymbał jest mechanikiem i takich wszędzie pełno. Warto samemu zająć się swoim wózkiem przy prostszych naprawach niż rozbieranie silnika. Pozdro ziomek i pozdro wszystkim, którzy potrafią się cieszyć z czyichś sukcesów!
Czy alternator o numerze 0124515024 bedzie pasowal zamaist 0124515026? Parametry itp wszystko takie same tylko ten element do podlaczania kabli z tyłu obrocony o 120 stopni
haha nigdy nie mów nigdy. Teraz się cofnąć do tamtych czasów i powiedzieć Staremu Michowi co z tego wyjdzie
Ja dalej takim smigam :DD,. ale 1.9 tdi 😀
Te 4 lata sporo zmieniły brawo
Jakoś inaczej bez tej brody 😀
Nie mamy tutaj ekipy nagraniowej , nie ma komu obrabiać … jak to śmiesznie się słucha w porównaniu do dziś 😉
Początek filmu mega mnie rozbawił. Nic nie było ale wszystko już jest ! Brawo za te 4 lata ciężkiej pracy. Oby tak dalej!
Poradnik nadal działa Passat 1.9TDI. Jak typowy Janusz pod blokiem wyszarpałem tego drania, śruba cięta aż piszczało xD (po co czytać komentarze jak się filmik obejrzało? ) Regeneracja alternatora, wymiana wirnika, szczotek, łożyska – 230 cebulionów. Montaż jeszcze większa frajda niż wyciąganie, młotki, płaskie 13nastki a zamiast klucza 19 kawał obeschłej choinki do odciągnięcia napinacza. Nie jestem mechanikiem w żadnym calu, ale ta naprawa dała mi wiele satysfakcji. Dzięki za poradnik. Passat jak złoto, pozdrawiam
Złoty roleks za 100 koła xD
Wszystko się zgadza tylko nie cięcie śruby można zdemontować wentylator bez problemu
Beznadziejny pomysł wystarczy 1 śrubę od wisco odkręcić.
No i mnie dopadło 🙂 Padł alternator , za cholerę nie mogę odkręcić wiskozy , śruba na imbus jest delikatnie wyślizgana , wyłamywać łopatek nie ma sensu musiałem pociąć śrubę , wybrania w mocowaniu alternatora nie ma , śruba z gwintem M10 długość 120mm Po wyciągnięciu alternatora pozostaje mi zrobić tak jak pokazane w materiale tylko trzeba rozwiercić tuleje z gwintem M10 albo zrobić w mocowaniu alternatora wycięcie. Spróbuje ruszyć ta śrubę od wiskozy jeszcze raz bez alternatora jest lepszy dostęp tylko obawiam się że ją urwę, jest tak dokręcona jak by była zaspawana.