Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

Ekipa miała tylko kilka godzin na serwis autobusu! #Mechanicy

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Oglądaj “Mechanicy” w niedziele o 11:30 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/mechanicy-odcinki,20607/odcinek-6,S01E06,153496
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W Jabłonnie Tomek, Adam i Daniel spróbują uruchomić nieodpalany od blisko 30 lat silnik od Porsche 356 będącego w bardzo wczesnej fazie renowacji. Odnawiany pojazd charakteryzują “matching numbers” – oryginalne, nigdy niewymieniane elementy układu napędowego, które sprawiają, że po odbudowie auto osiągnie wartość około 150 tysięcy euro. Na podnośnik w Skarżysku-Kamiennej trafi BMW E36 z cenionym za żywotność i parametry silnikiem 2.8 – nieoszczędzany egzemplarz wymaga wymiany mostu i wspawania szpery. Brygada z warszawskiej zajezdni będzie musiała wyeliminować nieprawidłowości w pracy układu hamulcowego jednego z autobusów – jeśli wóz nie przejdzie przeglądu okresowego, Krzysztof będzie musiał znaleźć zastępstwo do obsłużenia jednej z linii.

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

31 thoughts on “Ekipa miała tylko kilka godzin na serwis autobusu! #Mechanicy

  1. Ależ dramaturgia… szok i niedowierzanie. To był ostatni prawie sprawny autobus w zajezdni na Stalowej, który mógł wyjechać o 16stej na miasto. Gdyby nie sprawna akcja, setki ludzi nie dotarłoby na schabowego do domów… 😀

  2. Z prawdziwą wymianą klocków w autobusie to nie ma nic wspólnego.
    Na dodatek totalna ściema na diagnostyce przeorana prawa tarcza a na rolkach idealne hamulce na niedotartych klockach, ściema od początku do końca !!!

  3. Pomiar hamulców to jedna wielka ściema. DMC to dopuszczlna masa całkowita i w Solarisie U12 to ok 18t , siła hamowania pokazana w filmie średnio 12,5 kN to z mojego doświadczenia jakieś 6 kN za mało jak na druga os.

  4. 2:10 mierzenie grubości tarczy suwmiarką? XD co za januszerka. Wystarczy że będzie rant na tarczy i już pomiar jest nieprawidłowy. Do pomiaru grubości tarcz używa się mikrometrów

Dodaj komentarz

Zadzwoń!