Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

TGB 101S Brak ładowania, czyżby na pewno?

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



http://serwis.sklep-czesci.pl
http://sklep-czesci.pl

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

20 thoughts on “TGB 101S Brak ładowania, czyżby na pewno?

  1. Witam mam pytanie mam problem skuterze 4 T ma nowy akumulator a ma prąd bardzo Mały i nie pali że startera światła ma dobre ale klaksonu nie ma i kierunków co może być przyczyną czekam na odpowiedź

  2. Witam a jeżeli chodzi o prądnice . Jaki powinna prąd wytwarzać ? Ogółem mam problem z 2t jak chodzi na lekkich obrotach to światło z przodu świeci mocno. A gdy wejdzie na obroty to ledwo co świeci nie ma kierunków ani sygnału dźwiękowego . Dodam że zaczyna lepiej świecić jak włóczę kilka rzeczy na raz np. kierunki z drogowymi i sygnałem dźwiękowym to jak by ładowanie mu powracało do normy.

  3. cześć mam taki problem ze posiadam tgb sky 50 i problem polega na tym ze miałem cos z regulatorem napiecia bo straszniee palił miżarówki i po wymianie akumulatora 3 miesiące i do wywalenia ale teraz kupiłem i nowy akumulator i regulator ale żarówki z przodu ledwo co sie tlą światła nie dawaa praktycznie wcale i nw co sie z tym dzieje
    prosze mi pomóc

  4. Witam

    Mój znajomy ma problem z Hondą Pantheon 125 4T a mianowicie brak ładowania akumulatora wymiana regulatora napięcia nie pomogła jak sprawdzić stator-iskrownik w tym motocyklu(Skuterze) z regulatora napięcia wychodzi pełno kabelków w tym 3 żółte domyślam się że od 3 faz

  5. Witam pytanko ma odnośnie napięcia wyjściowego z alternatora kosiarki samojezdnej. Mam na wyjściu około 40 V po podłączeniu do regulatora na wyjściu mam właśnie 7v przy podpiętym aku. Czy może mieć wpływ na to ten alternator. Sprawdzałem na przejście kabelek z alternatora miernikiem i chyba nie powinno być zadnego przejścia bo miernik brzeczy a chyba nie powinien.

  6. Kupiłem nowy akumulator który niestety rozladowuje sie w porywach po kilkudziesięciu KM jazdy.Sprawdziłem woltomierzem i podczas"gazowania" maksymalne napięcie jakie mi pokazywał to 12,63 .Przeczyściłem magneto bo myślałem ,że może ono powoduje ten problem ale raczej to nic nie dało.W czym rzecz ?

  7. A czy jak u mnie w skuterze ładowanie jest 12.5V i aku jak naładuje do 14.4 prostownikiem to i tak spada do 12.4 i tak trzyma to znaczy ze aku do wymiany ?? A dodam że jak przyłożę miernik do włączonego skutera do aku to pokazuje 12.5 V niezależnie od obrotow

  8. Witam .mam problem ze swoim motocyklem ..gdy zapale światła mój licznik i obrotomierz gaśnie.. Czy to może być problem z akumulatorem lub regulatorem napięcia..? Po wyłączeniu świateł wszytko działa normalnie .

Dodaj komentarz

Zadzwoń!