Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

Suzuki GSR 600 z 2007 roku. Podstawowy serwis oraz kilka drobnych usterek. Część 1 z 3.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Suzuki GSR 600 z 2007 roku. Podstawowy serwis oraz kilka drobnych usterek.
👍Wymiana oleju silnikowego Fuchs Silkolene 10W50 wraz z filtrem Vesrah
👍Wymiana płynu chłodniczego Mannol Pro Cool
👍Wymiana płynu hamulcowego Valvoline DOT4
👍Serwis przedniego zawieszenia czyli polerka rur, mycie, uszczelniacze, olej 10w
👍Kontrola oraz ewentualna regulacja luzów zaworowych, sprawdzenie stanu rozrządu
👍Ustawienie TPS, czujników elektronicznego ssania oraz podciśnień
👍Nowe klocki sinterowe Vesrah
👍Mycie, naciąg oraz smarowanie napędu
Więcej filmów, zdjęć oraz motocykli na”
https://www.facebook.com/serwismotomajster/

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

22 thoughts on “Suzuki GSR 600 z 2007 roku. Podstawowy serwis oraz kilka drobnych usterek. Część 1 z 3.

  1. Super film, też w swoim gsr'u robiłem klocki i przednie zawieszenie tylko nie obyło się bez przygód bo objechał ten imbus co trzyma klocki. Uszczelniacze jak zawsze pokaleczone śrubokrętem, nie mam takich narzędzi jak pan, ale zawsze można to trochę się postarać i zrobić tak, żeby niczego nie zniszczyć. Pozdrawiam 😀

  2. Witam
    Oglądam Cię od dłuższego czasu i bardzo lubię Twoje filmy, wszystko fachowo pokazane i wytłumaczone.
    Mam jedno pytanie do majstra: jakiej firmy polecił byś uszczelniacze zawieszenia i jaki olej do widelca Yamaha FZ8 Fazer 2010.

  3. Sporo wchodzi oleju, u mnie w Gsxr 600 k7 producent mówi, że z wymianą filtra 2.5l ale ja wlewam 2.7l i jest na kresce full, ciekawe skąd aż taka różnica w ilości oleju.

  4. Chłopie, nagrywaj! 846 wyświetleń to zdecydowanie za mało, ale chcę, żebyś wiedział, że Twoje materiały są dla mnie zbawienne w tych posranych czasach. Czegoś takiego mi brakowało. No i – robota marzenie, spytam tylko bezczelnie – da się wyżyć sensownie?

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!