Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

Przegląd i naprawa napędu Piaggio X9 – cz.1

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Rozbieranie napędu, wymiana sprężyny sprzęgła i demontaż łożyska kulkowego i igiełkowego.
Disassembly of the drive, replacement of the clutch spring and disassembly of the ball and needle bearings.

https://www.youtube.com/user/TheMakosmm?sub_confirmation=1

KOMENTUJCIE, UDOSTĘPNIAJCIE i LAJKUJCIE

JEŚLI KANAŁ SIĘ WAM PODOBA TO SUBSKRYBUJCIE

Music: http://www.bensound.com

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

21 thoughts on “Przegląd i naprawa napędu Piaggio X9 – cz.1

  1. Witam. Mam pytanie odnoscie x9 125 evo
    Jak skasować okresowy serwis oleju i paska. Wciskanie i trzymanie przycisku reset nie pomagało
    Mam problem z ładowaniem prawdopodobnie to stator. Napiecie w regulatorze napiecia (3 żółte kable) na wolnych obrotach powinno być 20v u mnie jest 6.5v na obrotach ok 5tys powinno być 30v u mnie spada wiec raczej to stator do wymiany. Gdzie on sie znajduje ?
    Czy x9 125 evo z 2004 roku (po lifcie, kierunkowskazy w lusterkach) mogło być chlodzone powietrzem czy wszystkie były chlodzone cieczą

  2. Mam pytanie jeszcze wsadziłem 1000zl i dalej go muli przy rozpędzaniu wg strony motor x pl powinien być pasek 826X22 a wymieniłem taki jak byl poprzednio o też na nim mulil 814×22.5? Może być wina krótkiego paska? Wymienione świeca ngk teraz irydowa dałem króciec ssący nowy ory rolki 7g został jeszcze też filtr powietrza

  3. Pomoże ktoś w linku poniżej film nie wchodzi odrazu na obroty możliwe że gaźnik a dokładnie membrana podcisnienia jak dodaje gazu puszcza tam paliwo? Jest ta część jakoś regenerowana? Oraz pytanie 2 czy na dzwonię czyli pod szczekami od dzwonu nie wiem jak to opisać są tam łożyska?

  4. Cześć mam pytanie posiadam x8 ale to ten sam silnik wczoraj pojechałem się przejechać i było ok wróciłem i miał problem z niskimi obrotami gasl odrazu hmm z której strony gaźnika jest regulacja dyszy? Czy jednak bok rozebrać lepiej?

  5. Я с Украины имею Х9 125с. кто то менял прокладки на целиндре, где брали, сто на сайтах дорого и навсегда есть. И ещё можна поставить на Х9 диски на 15 или на 13 только с толщиной покрышки 150 на 90 . Скажите что лучше. Зарание спасибо за помощь.

  6. Cześć Marcin. Powidz z autopsji, czy X9-tka nie jest kłopotliwa. Chodzi o awaryjność, serwisowanie etc. Dziękuję i pozdrawiam
    ps. masz ją jeszcze czy już coś mocniejszego?

Dodaj komentarz