Przegląd i naprawa napędu Piaggio X9 – cz.1
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Mobilny Mechanik Warszawa
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Rozbieranie napędu, wymiana sprężyny sprzęgła i demontaż łożyska kulkowego i igiełkowego.
Disassembly of the drive, replacement of the clutch spring and disassembly of the ball and needle bearings.
https://www.youtube.com/user/TheMakosmm?sub_confirmation=1
KOMENTUJCIE, UDOSTĘPNIAJCIE i LAJKUJCIE
JEŚLI KANAŁ SIĘ WAM PODOBA TO SUBSKRYBUJCIE
Music: http://www.bensound.com
Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.
Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:
Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy
Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.
Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.
W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.
Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.
Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.
Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Przy ilu kreskach powinien się załączyc wentylator chłodnicy Piaggio x9 125??
ta biała to malossi ?
Jakiego spreju używasz do czyszczenia
zdrowe ma kolana
Witam. Mam pytanie odnoscie x9 125 evo
Jak skasować okresowy serwis oleju i paska. Wciskanie i trzymanie przycisku reset nie pomagało
Mam problem z ładowaniem prawdopodobnie to stator. Napiecie w regulatorze napiecia (3 żółte kable) na wolnych obrotach powinno być 20v u mnie jest 6.5v na obrotach ok 5tys powinno być 30v u mnie spada wiec raczej to stator do wymiany. Gdzie on sie znajduje ?
Czy x9 125 evo z 2004 roku (po lifcie, kierunkowskazy w lusterkach) mogło być chlodzone powietrzem czy wszystkie były chlodzone cieczą
Jaka to pojemność ? Bo nie wiem jaki kupić do mojego x9 200ccm 2003r
Może ktoś pomoże. X9 250 miga mi kontrolka oleju A olej jest jak mam Max obroty to gaśnie ale tylko opuszczę obroty mruga
Year? Honda foresight engine?
Dove si tova un fusibile da 25 Amper a Piaggio x9 amalfi di 180
Σω ραί ος!!
Witaj czemu nic nie tłumaczysz co robisz i po jakim przebiegu.
Cześć 🙂 Czy moglibyśmy umieścić filmik na naszym koncie? 🙂 Prosimy o kontakt sklep@napedmotocyklowy.pl
Widziałem że przy zdjętym starym wariatorze masz dr.pulley założone-warto to kupić czy zabieg nie warty wydanych pieniędzy ?
Mam pytanie jeszcze wsadziłem 1000zl i dalej go muli przy rozpędzaniu wg strony motor x pl powinien być pasek 826X22 a wymieniłem taki jak byl poprzednio o też na nim mulil 814×22.5? Może być wina krótkiego paska? Wymienione świeca ngk teraz irydowa dałem króciec ssący nowy ory rolki 7g został jeszcze też filtr powietrza
Pomoże ktoś w linku poniżej film nie wchodzi odrazu na obroty możliwe że gaźnik a dokładnie membrana podcisnienia jak dodaje gazu puszcza tam paliwo? Jest ta część jakoś regenerowana? Oraz pytanie 2 czy na dzwonię czyli pod szczekami od dzwonu nie wiem jak to opisać są tam łożyska?
Witam mam jeszcze jeden problem w filmie jest opis pomoże ktoś?
https://youtu.be/q1w1g23H7t0
Witam. Mam X9.Czy mógłbym zasięgnąć u ciebie kilku porad na tel.Chętnie zadzwonię
.Mam pewien problem którego sam nie mogę rozgryźć
Cześć mam pytanie posiadam x8 ale to ten sam silnik wczoraj pojechałem się przejechać i było ok wróciłem i miał problem z niskimi obrotami gasl odrazu hmm z której strony gaźnika jest regulacja dyszy? Czy jednak bok rozebrać lepiej?
Я с Украины имею Х9 125с. кто то менял прокладки на целиндре, где брали, сто на сайтах дорого и навсегда есть. И ещё можна поставить на Х9 диски на 15 или на 13 только с толщиной покрышки 150 на 90 . Скажите что лучше. Зарание спасибо за помощь.
Cześć Marcin. Powidz z autopsji, czy X9-tka nie jest kłopotliwa. Chodzi o awaryjność, serwisowanie etc. Dziękuję i pozdrawiam
ps. masz ją jeszcze czy już coś mocniejszego?
Really good VIDEO. Thank you.