Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

Niezalecana metoda wyłączania Start-Stop VW Audi Seat Skoda

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Jedną z łatwiejszych metod wyłączenia systemu Start-Stop w samochodzie Volkswagen Golf MK7 jest odłączenie czujnika znajdującego się na klemie akumulatora. Rzeczywiście, system #StartStop przestanie działać, ale ta metoda niesie za sobą również inne konsekwencje.
Czujnik ten kontroluje przepływ prądu do akumulatora i ma istotne znaczenie przy jego ładowaniu. Jego awaria lub odłączenie spowoduje zmianę sposobu zarządzania energią w samochodzie. Widocznym tego skutkiem jest nie tylko brak działania systemu Start-Stop, ale również:

❌ Domyślny, nieprawidłowy prąd ładowania akumulatora, który może doprowadzić do jego wcześniejszej degradacji.
❌ Wyższe obroty jałowe
❌ Brak funkcji regeneracji energii kinetycznej przy hamowaniu.
❌ Ograniczenie działa systemu Climatronic – siły nadmuchu oraz elektrycznej nagrzewnicy (B10CD00 – Function limitation due to energy management).
❌ Ograniczenie działania systemu nagrzewnicy postojowej Webasto.
❌ Ograniczenie działania funkcji statycznego doświetlania zakrętów.
❌ Ograniczenie działania funkcji oświetlenia asekuracyjnego Coming Home / Leaving Home.

W samochodach na platformie #MQB (VW #GolfMK7 5G, Audi A3 8V, Seat Leon 5F, Skoda Octavia 5E) można wyłączyć system Start-Stop w następujące sposoby:
➡️ Przez zmianę napięcia granicznego działania funkcji.
➡️ Przez zmianę temperatury granicznej działania funkcji.
➡️ Przez usunięcie funkcji z modułu gateway.
➡️ Przez dołożenie modułu emulującego naciśnięcie przycisku w konsoli centralnej.

➡️ mr-fix: https://www.youtube.com/user/mrfixpl
✅ facebook: https://facebook.com/lonacznik/
✅ instagram: https://instagram.com/lonacznik/

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

19 thoughts on “Niezalecana metoda wyłączania Start-Stop VW Audi Seat Skoda

  1. Podpowiedz prosze, mam mk7 od kilku dni i po sprowadzeniu okazało się, że na biegunie ujemnym widnieje oznaczenie 09 14 czyli akumulator z rocznika produkcji golfa. Rano trochę dłużej odpala, na ciepłym bez problemu (1.6 tdi 105 km).Ozncza to, że czekać mnie będzie wymiana aku. Wyłączyłem napięciem SS czy muszę wkladać agma? czy wystarczy tańszy akumulator i czy bedę musiał go vcdsem programować (mam interface)? Mam też ładowarke z lidla ta pierwsza wersję bez wyświetlacza ulg 3.8 A1 i ładuję nią aku (instrukcja podaje ze można agma) myslisz, że to bezpieczne?

  2. Podałeś jako główną przyczynę odpinania czujnika chęć pozbycia się S/S. A dla mnie i pewnie wielu tak robiących prawdziwą przyczyną jest niedoładowywanie akumulatora.
    Mi w aucie kilkumiesięcznym zaczęło resetować licznik. Wychodzi na to, że przez niedoładowanie. Podładowałem, ale po miesiącu znowu zresetowało.
    I gdzie tu ta inteligencja ładowania ?? Jak na złość jadę spokojnie do pracy, nie mam korków, nie mam nadmiernego tłoku, stąd hamuje bardzo mało. Z opisów działania wynika, że największe ładowanie jest przy hamowaniu, stąd przy mojej jeździe ładowanie praktycznie nie występuje.
    Stąd odłączyłem ostatnio ten kabelek i mam w d…. pseudo ekologię. Akumulator EFB jest jak zwykły kwasowy, stąd nic mu się nie stanie.
    A co do ułomności innych systemów, to nie występuje. Wszystko chodzi jak chodziło poprzednio. Światła, grzanie siedzeń, szyby itd.
    Mało sprawdzone masz informacje.

  3. Jestem pod wrażeniem wiedzy.
    To może mi odpowiesz na pytanie? Mam passata b7 2.0 TDI i rano po nocy w okolicach O stopni, jak odpalam obroty trochę mi nierówno trzymają. Skaczą dość energicznie od 900 do 1000 i z 1000 na 900. Po czasie to zanika (do 1 minuty). Co może być powodem?

  4. Witam. W moim aucie (Seat Leon 2.0 Tdi '15 ) nie ma możliwości zmiany parametrów temperatury oraz napięcia (sterownik nie przyjmuje nowych wartości). Czy możesz przybliżyć na czym polega usunięcie tej funkcji w Gateway'u?

  5. Witam ja mam taki problem ze system po przejechaniu dużej ilości km i nie gaszeniu auta przez dłuższy czas to po zgaszeniu komputer nie pozwala mi odpalić auta po przekręceniu kluczyka zapala się ikona od świec. Po upływie dobrej godz i ostudzeniu auta odpala bez problemu na panelu pokazuje się usterka start stop golf VI 1.6 na krótkich trasach i Jeździe miejskiej nie ma z tym problemu tylko powiem że start stop mi nie działa w aucie

  6. Z całym szacunkiem ale gadasz jak połamany, mam wypożyczalnię, flotę 30 aut praktycznie same vw, w każdym od 2010 do 2020 mam wyłączony ss przez tą wtyczkę. Jedyna różnica jaka występuje to wspomniany brak hamowania kinetycznego. W praktyce po muśnięciu hamulca alternator i sprężarka klimy powinna maksymalnie obciążać auto i tego nie ma. Cała reszta to zbiór może i innych podejrzeń które wiem z praktyki, że nie mają miejsca.

  7. a jak się wypowiesz na temat np apki vagdpf?? dla grupy vag?? mi sporo ułatwia życie.. mogę obserwować kiedy dpf sie chce wypalać.. a że robię krótkie odcinki po 5km.. to średnio co 260-300km się wypala:)

  8. Cześć, mam parę pytań dotyczących Jedyneczki e87. Zauważyłem ze w ostatnim czasie przestał mi działać system start-stop. Początkowo działał lecz mimo wszystko gdy tylko pamiętałem to wyłączałem go po wejściu do samochodu, gdy zaczęły się "mrozy" zauważyłem że nie dziala w ogóle, myślałem że to ze względu na temperaturę na Zewnątrz, jednak ostatnio zaczęło się robić naprawdę ciepło i wciąż nic. Czym może być to spowodowane? Silnik był rozgrzany a na zawnatrz było koło 10 stopni. A drugie pytanie dotyczy żarówek led do kierunkowskazów, montowałeś może? Są jakieś które polecisz z canbusem i nie wywalą błędu? Dzięki z góry!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!