Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

N47 2.0D Wymiana rozrządu bez demontażu silnika BMW 5 F11 (E81,F20,E90,F30,E60,F10,E84,E83,F25,G30,)

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Jest to premierowy odcinek serii Ciekawostki Motoryzacyjne.
Vlog ma charakter informacyjny, nie jest tutorialem ma, na celu pokazać jak przebiega wymiana rozrządu w silnikach firmy BMW 2.0D oznaczenie N47, stosowanych w modelach aut:
BMW serii 1 E81: 03.2007-09.2012
BMW serii 1 F20: od 11.2010
BMW serii 3 E90: 03.2007-12.2011
BMW serii 3 F30: od 10.2011
BMW serii 5 E60: 09.2007-03.2010
BMW serii 5 F10: od 03.2010
BMW X1 E84: od 10.2009
BMW X3 E83: 09.2007-08.2010
BMW X3 F25: od 09.2010
———————————————————————————————————————
Nasz Instagram:
https://www.instagram.com/lukserwis24/

Odwiedzajcie tez nasz profil na FB:
https://www.facebook.com/LukSerwisLJ

Adres naszej strony:
http://lukserwis24.pl
———————————————————————————————————————
Muzyka: To Space
Muzyk: Not The King. 👑

Muzyka: Discover
Muzyk: @iksonofficial

Muzyka: Pancakes
Muzyk: Jef
#bmw #n47 #f11

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

26 thoughts on “N47 2.0D Wymiana rozrządu bez demontażu silnika BMW 5 F11 (E81,F20,E90,F30,E60,F10,E84,E83,F25,G30,)

  1. Świetny materiał, bardzo dokładnie i rzetelnie omówiony i pokazany każdy etap prac, wiedza i doświadczenie na najwyższym poziomie. Słowa uznania. Oby więcej było takich profesjonalistów. Pozdrawiam.

  2. kupilem ostatnio bmw serii 1 187500 przebiegu nic nie stuka nic nie puka ;D jak sie na to zapatrujesz @LukSerwis warto wymienic rozrząd? Caly oczywiscie nie gorny lancuch. Auto jest zadbane i to widac przy 1 wejsciu. dwumasa ok Filtry powymieniane olej tez. Boje sie o ten rozrząd bo jak to sie rozleci to o panie.

  3. Bardzo merytorycznie!
    Niestety nie zgodzę się z określaniem interwału wymiany rozrządu na 180tyś.
    Po 1 silników N47 jest kilka wersji – wadliwe rozrządy były w N47d20a, które zostały objęte akcją serwisową przez producenta.
    Po 2 każdy użytkuje auto w inny sposób – obecnie mój N47d20c posiada ponad 360tyś km z czego 230 jest mojego nalotu (cykl ok 30-35% miasto – 65-70% trasa) i łańcuchowi daleko do takiego luzu jak na filmiku.
    Przyznam, że auto dostaje po garach i to ostro jednak jest też serwisowane.
    Po 3 serwisy naciągają ludzi na tzw. pakiet rozrządu – Cena za części 4000-5000zł to zwykłe złodziejstwo. Oczywiście dochodzi do tego koszt robocizny.
    Podczas gdy w zaznaczam "Stacjonarnym" sklepie motoryzacyjnym po małym rabacie ten sam zestaw można nabyć za ok 2000zł.

    Mechanicy/specjaliści stricte od BMW twierdzą, że to nie możliwe, że mój rozrząd ma taki nalot jednocześnie zapewniając mnie, że jak przejedzie 250tyś to już jest święto a łańcuch zrywa się jak pasek xD – bezobjawowo

    Jak widać na tym przydatnym i uświadamiającym filmie, wymiana rozrządu to nie jest wynalezienie koła na nowo i jeśli ktoś dysponuje kanałem/podnośnikiem i ma trochę wiedzy to jest w stanie nie dać się okraść 🙂
    Mam nadzieję, że LukSerwis jest wyjątkiem zarabiającym na usłudze a nie jak większość tnących na częściach

    Pozdrawiam i propsuje video!

  4. Film ok,ale Bmw zwłaszcza serwis nie przewiduję wymiany rozrządu ,ale jak ktoś chce to 2d koszt 12 tyś w serwisie a 3d 15 tyś.Lepsze dojscie przy wyciągnietym silniku ale jestem pewien że dał bym radę zrobic to sam.Nie dzielisz się wiedzą co do mometów dynamometrycznych ale inni już to zrobili.Posiadam f11 i jak na razie 210tys i spokój, wiec nie bede nic wymieniał.

  5. Fajnie sie ogladalo do momentu az nie zaczales pierdolic ze nie poradzi sobie nikt w domu i trzeba sie umawiac do mechanika.. Pf. A jak mam podnosnik, kanal, wozek z kluczami? Dislike i unfollow. Bye.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!