Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

Jak wymienić regulator napięcia w alternatorze? Wymiana regulatora Opel Astra G 12V DELCO REMY BOSCH

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Zobacz, jak samodzielnie naprawić alternator, a dokładnie wymienić regulator napięcia, bo cała reszta jest ok.
Regulator napięcia w trakcie jazdy samochodem uległ uszkodzeniu i przekazywał do instalacji elektrycznej napięcie rzędu 16-19V, co dla elektryki i elektroniki jest niebezpieczne.

Spalone przednie żarówki mijania, problem ze wspomaganiem kierownicy, choinka na desce rozdzielczej.

Po wymianie regulatora za 40 zł, ładowanie jest poprawne, bez włączonych lamp 14,5V. Z włączonymi lampami 14,4V. Wszystko wróciło do normy, wspomaganie kierownicy, licznik i wszystko inne w samochodzie.

👊 SUBSKRYBUJ FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN

💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał “ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨‍👩‍👦‍👦

👊 Pozdrawiam

——————————–

#ALTERNATOR #REGULATOR #NAPRAWA #OpelAstraG #OpelAstra #AstraG #Opel #Vauxhall #Astra #Motoryzacja #Auto #Poradnik #Manual #Tutorial #Instrukcja #NaprawSam #SamNaprawiam #DIY #DoItYourself #ZróbToSam #ForumWiedzy #JakNaprawić #JakWymienić #Wymiana #Naprawa

#ForumWiedzy #Informacja #YouTube #Opel #Astra #AstraG #Ecotec #16v #ZróbToSam #OpelAstraG

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

33 thoughts on “Jak wymienić regulator napięcia w alternatorze? Wymiana regulatora Opel Astra G 12V DELCO REMY BOSCH

  1. Na pewno nie należy układać zdemontowanych śrub i innych części (czę ęęęęści) na błotniku czy podszybiu. Lepiej juź wsadź sobie do kieszeni Moźesz teź dać do potrzymania koleźance. Nie będziesz później szukał pod autem .I dokręcamy. ( dokęęęęcamy).

  2. Pierscienie komutatora w tym alternatorze na wałku alternatora tez widac do wymiany widać wyżłobienie w dolnym pierscieniu, do tego potrzebny jest sciągacz i nowe najlepiej oryginalne pierscienie bo zamienniki moga nie pasować.

  3. A skąd ktoś wiedział, że padł regulator, a nie diody ? Ja zauważyłem, że jak co się dzieje z alternatorem, to już go nie opłaca się robić. Części są cholernie drogie. Regeneracja na własną rękę wychodzi drożej niż kupno regenerowanego. No i problem z dostępnością części w Polsce jest duży.

  4. Witam , zakupiłem opla astrę g 1.6 z klimatyzacją manualną i mam pytanie : czy jeżeli zakupię całą konsolę z klimatronikiem to będzie wszystko działać i wystarczy tylko podpiąć czy trzeba coś przerabiać/dodawać ?

  5. Jak to jest nie wywala mi się kontrolka ładowania a na postoju mam 12.2 i kiedy jadę jest tyle samo, pod obciążeniem wzrasta poziom ładowania do 14.2 czy ktoś może wytłumaczyć 🤔

  6. Filmik bardzo przydatny, ale przydałaby się również jakaś instrukcja jak rozebrać taki alternator na części, wymienić szczotki, łożyska itd.

  7. swoje trzy grosze dorzucę, ten alternator Delco był regenerowany fabrycznie przez Boscha, ma boschowskie numery a więc alternator był już w tym aucie wymieniany (na ten regenerowany)

  8. ale ze wspomaganiem co miales wlychac bardzo bylo i przy mocnych sketach na postoju przygasala deska i czasem obroty silnika ? bo ja tak mam tylko ze potrafi zgasnac jak za duze obciazenie aku dodaje ze kupilem nowy aku centry 74ah ,jesli chodzi o wspome to od paru miesiecy chodzi glosniej a plynu troche dolewalem bo bylo odrobine mniej czy to przez ten regulator ?

  9. Witam!!!
    Właśnie stało się to i u mnie !!!
    Posiadam silnik 2.0 Diesel DTH 2002 rok i u mnie na napinaczu nie ma żadnej śruby
    Napinacz cały jest z tworzywa i ma takie łopatki trochę przypominając wiatraczek
    Obok też nie wyczuwam żadnej śruby
    Na dodatek jest tak mało miejsca między silnikiem a nadkolem że mogę tam wsunąć tylko otwartą dłoń
    Wiesz może jak u mnie popuścić napinacz ? a może ktoś z widzów :-))
    Dziękuję i pozdrawiam !!!

  10. Witam właśnie trafiłem na twój filmik bardzo przydatny,czy w wiekszosci przypadku problem z ładowaniem lub jego brak jest zwiazana z regulatorem napiecia ??

  11. Tam nie ma komutatora tylko pierścienie ślizgowe. Alternator to maszyna prądu zmiennego a nie stałego (prądnica). Co do napięcia to powinno zawierać się w przedziale 13.8 do 14.4V. W zimowych warunkach może być nawet nieco więcej (kompensacja temperaturowa) 14,7-14,8V. Tanie zamienniki mogą tej opcji nie mieć. Ogólnie film wartościowy, pozdrawiam jako stały widz.

  12. A propos pomiaru napięcia na akumulatorze, to wyczytałem w mądrej książce 🙂 "Opel Astra II i Zafira Sam naprawiam samochód" – H.R. Etzold, że napięcie mierzy się na akumulatorze przy 4000 obr/min i powinno się wtedy mieścić w granicach : 14,2 V do 15,2 V. Niestety autor nie podaje czy pomiar ma być robiony z włączonymi światłami i innymi odbiornikami, więc należy domniemywać, że bez. Trzeba będzie to sprawdzić.

  13. Jedna z rzeczy do których można się przyczepić, w polskich warsztatach, jest notoryczny i tendencyjny brak wymiany śrub montażowych na nowe! Proszę brać dobre wzorce z warsztatów z USA prezentowanych w TV. Głupstwo ale szczegóły są bardzo ważne i świadczą, ze podchodzi się do napraw profesjonalnie! Pozdr.

  14. Dziwi mnie opinia człowieka który wypowiada się że regeneruje, naprawia alternatory od 10 lat i twierdzi że nie naprawia alternatorów Delco i Mitsubishi. Firmy takie jak AS, CARGO czy WAI robią zamienniki części do wszystkich typu alternatorów. Nie są to oryginały lecz zamienniki. Ciekawi mnie z jakich firm tak pan zamawia te oryginały i oczywiste jest że każda marka auta ma swoją linię rozruszników i alternatorów i nie ma możliwości zamiany np. Delco na Boscha.

  15. Ja bym jeszcze dodał, że przed ściągnięciem paska wielorowkowego, trzeba zaznaczyć na nim kierunek jego ruchu (np. jasnym flamastrem). Pomoże to potem prawidłowo go założyć. No chyba, że przy okazji będziecie wymieniać pasek na nowy, wtedy nie musicie nic znaczyć.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!