Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

ILE USTEREK MIEŚCI SIĘ W MERCEDESIE A-KLASA? WYJMUJĘ SILNIK I ZACZYNAM NAPRAWY.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Siema,
Porządny niemiecki samochód 🙂 Powiem szczerze Mietek zaskoczył mnie stopniem zdrutowania i ilością usterek. Na dniach maszynę odpalę i zrobię kolejny materiał, ale tymczasem zobaczcie ile problemów ukrywało się w tym niepozornym samochodziku.

Pozdro!

Facebook:
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Wsparcie kanału.
90 1910 1048 2123 4990 4252 0001
albo
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

44 thoughts on “ILE USTEREK MIEŚCI SIĘ W MERCEDESIE A-KLASA? WYJMUJĘ SILNIK I ZACZYNAM NAPRAWY.

  1. Tydzień temu kupiłem W168 1,6 benzyna 102KM. Zobaczymy jak długo pojeździ bezawaryjnie:D Ale to tylko na daily wokół wsi:D Zobaczymy, czy okazja się okaże okazją;) Ale za 3000 zł bo nie będę płakał gdy się wysypie powyżej progu opłacalności.

  2. ja bym to zezlomowal.
    mam tu kolege, ktory kupowal A klase w benzynie z ukryta wada fabryczna…przestawaly jezdzic-a on je kupowal, stawial losowo na ulicach, bo nie mial tyle miejsc garazowych lol … spoko historia na filmik ;]

  3. Wszystkie negatywne wpisy co do prezentowanego modelu to jak zwykle u polaczków hejt !!!….Byle zmieszać z błotem …Dzień bez hejtu – dzień stracony…."Profesor" ( chociaż nie wiem skąd ta nazwa – bez komentarza ) ) to ma nasrane we łbie i to ostro ….puenta jego filmików równa jest zeru ..,..Dla niego wszystkie auta które pokazuje to nic nie wary złom….Dobrze ,że nie bierze się za Tiry bo w ogóle padła by cała motoryzacja o transporcie nie wspominając..Miałem kilka A – klas i nie miałem z żadną problemu…Pierwszą kupiłem w dieslu z przebiegiem 299.000 i dokulałem kolejne 60.000 km i jedyny problem z jakim się spotkałem to akumulator który padł przy mrozach ale chyba to normalne….Kolejna moja A-klasa to benzyna z gazem 1.4 z 1999 roku z przebiegiem 304.000 km. .W niej w ogóle nie zaglądałem pod maskę przez 2 lata…Jeździ się tym modelem super a parkowanie w mieście to przyjemność..Jest zgrabna i dość wysoko stoi dzięki zawieszeniu tak że parkowanie nawet na wystających krawężnikach to dla tego modelu żaden problem.." Profesor " to wyjął prezentowany egzemplarz chyba ze złomu w którym nikt nic nie robił przez 15 lat łącznie z wymianą oleju..Obecnie jeżdżę A – klasą W-169 rocznik 2007 – benzyna 2.0 L z pakietem AMG …Spalanie przy dużej mocy jak na tę budę około 5 litrów benzyny…Ma przejechane obecnie 187.000 i po ostatnim przeglądzie mechanik stwierdził ,że jest w super stanie…Nie słuchajcie bzdór i opinii pseudo-fachowców – cyników..Koncern niemiecki nie pozwala sobie na takie wpadki i sami to widzicie na drogach bo jakoś Mercedesów na nich nie brakuje.

  4. Odgrzeje troche kotleta :P. Chris, co do urwanych czy uszkodzonych gwintów. Próbowałeś kiedyś wykorzystać takie "cudo" jak helicoil? W internetach sporo info znajdowałem na temat tego patentu, jakie to cudowne och i ach ale nigdy nie widziałem tego w akcji ani w praktycznym zastosowaniu.

  5. Profesorze, odnoszę wrażenie, że fatalny stan tego auta wynika bardziej z zaniedbań i kombinacji poprzednich właścicieli niż z wadliwej konstrukcji. każde auto gruzowane przez 20 lat będzie wyglądało podobnie

  6. Tak w kwestii spawania aluminium… Podjąłbyś się pożenienia ze sobą dwóch różnych kolektorów dolotowych? Z pierwszego byłby część od strony głowicy silnika audi 2.3 o oznaczeniu NG, do którego trzeba byłoby wpasować przepustnicę od silnika audi 2.3 w wersji 20V, ponieważ [NG] 10V miał wtrysk mechaniczny, a wersja 20V jest na MPI, tyle, że NG uchodzi za pancerny i lepiej będzie znosić LPG, z kolei MPI lepiej żeni się z LPG.

  7. Nietypowy gwint, to nie jest M12, to jakiś inny, może calowy, bo M12 oznacza gwint metryczny, czyli typowy 🙂
    Tak w ogóle Kris, to pozdrawiam.
    A ten złom to odstaw gdzie jego miejsce, skasuj za sekcje zwłok, bo to złom.
    Mercedes A klassa to złom.

  8. Niemieck-A Walkiri-A docwałow-AŁA – czy żeby oddać samochód na złom bez naprawiania trzeba puścić filmik wspak celem poskręcania wszystkiego tak jak było przed rozebraniem?

  9. Najsłabszym elementem śruby jest rdzeń nie gwint (oczywiście przy prawidłowej długości gwintu. Poza tym toczony M12 i tak jest mocniejszy od nawet walcowanego czy kutego M6. do tylko taka dygresja.

  10. Prawdę mówiąc Profesor Chris dziwuje się nad stanem silnika trochę jakby żył w innej rzeczywistości. W małych zakładach mechanicznych, w małych miejscowościach gdzie ludzie nie śmierdzą groszem mechanicy na co dzień spotykają podobne egzemplarze i robią byle jechało.

Dodaj komentarz