Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

Efekty wymiany przewodu prądowego i masowego w VW Golf Country.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Kilka tygodni temu w filmie „Jak sprawdzić akumulator i alternator miernikiem multimetrem. Dla początkujących”: link: https://www.youtube.com/watch?v=3blSESQCVxs&t=719s
pokazaliśmy jakie parametry elektryczne miała instalacja naszego Golfa Country.
Po tym filmie wymieniliśmy główny przewód prądowy na „trasie” alternator-rozrusznik i rozrusznik-akumulator, a także wymieniliśmy dwa stare przewody masowe. Wymiany dokonaliśmy na przewód spawalniczy 25mm2.
W tym odcinku wspólnie z @Rzeźbiarz sprawdzimy co się zmieniło w instalacji, jak również Tytus opowie co nieco o dolegliwościach alternatorów.

Spis treści:
0:00 wstęp „ze wsi”
0:17 Tytus ocenia wymianę przewodu
1:58 Parametry alternatora przed zmianami
2:32 Parametry instalacji elektrycznej Golfa po wymianie przewodów prądowych
5:12 O alternatorze i regulatorze napięcia
11:25 Przewody prądowe a samochodzie
12:48 Test elastyczności zamrożonych przewodów 35mm2
14:09 Finał odcinka

Zapraszam i pozdrawiam
Robert Mazurek

Vlog firmy: https://www.youtube.com/channel/UCy_mwxUyHJY91Ba3vcTnF9w
Vlog english: https://www.youtube.com/channel/UCetBPKIA6MEb3ds9KgonyaQ

🙏 Wsparcie dla @mrAkumulator:
PATRONITE: https://patronite.pl/mrAkumulator
YOUTUBE: wesprzyj kanał w serwisie YouTube (niebieski przycisk pod każdym filmem)
PAYPAL: www.paypal.me/mrAkumulator
☕ KUBEK za WSPARCIE: https://www.sklep.akubiz.biz/pl/p/Darowizna-na-wsparcie-kanalu-mrAkumulator/605

🏪 Moje sklepy z akumulatorami
„Świat Akumulatorów”
Szczecin ul. Gryfińska 106
Szczecin ul. Santocka 42
🛒 Moje sklepy internetowe z akumulatorami:
Sklep internetowy: https://www.e-moto.pl/
Sklep Internetowy: http://sklep.akubiz.biz/

💟 Moje media społecznościowe:
Instagram: https://www.instagram.com/mrakumulator/
Facebook: https://www.facebook.com/mrAkumulator/
Twitter: https://twitter.com/mrakumulator

Robert Mazurek, twórca kanały @mrAkumulator i firmy Świat Akumulatorów oraz portalu AKUBIZ a także jednego z pierwszych sklepów internetowych z akumulatorami w Europie www.e-moto.pl

#JakSprawdzićŁadowanieSamochodu #Alternator #InstalacjaSamochodowa #VW #GOLF #ŚwiatAkumuatorów #RobertMazurek

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

47 thoughts on “Efekty wymiany przewodu prądowego i masowego w VW Golf Country.

  1. Mnie dziwi, dlaczego nie doprowadzono do alternatora sprzężenia zwrotnego wprost z akumulatora cieńszym przewodem. Tak miałem w chińskim motorowerze przy regulatorze napięcia mimo długości przewodu regulator – akumulator rzędu 30cm, a jednak kompensacja spadku na przewodzie była.

  2. w pasacie b3 91' 1.8 nie miałem ładowania, okazało się że wszystko jest sprawne, czyszczenie zacisków nic nie dało, okazało się że – zarówno alternator jak i akumulator są stosunkowo wysoko w komorze silnika, przewód łączący akumulator miał takie ułożenie że zbierał odrobinę wilgoci która nie miała jak uciec (idzie w dół i w górę), w efekcie przewód plusowy w środku – zgnił, strata podczas pomiarów minus aku plus aku, a minus aku plus alternator była blisko 1V – ładowanie było znikome, wymiana kabla przywróciła ładowanie, a ja stałem się mądrzejszy 😉

    szkoda że filmu nie było 3 lata temu, wogóle jakiś temat przemilczany, fajnie że ktoś z zasięgiem na YT porusza takie tematy

  3. 5:40 jesteś w blędzie wirnik nie generuje pola magnetycznego … z boku masz uzwojenie pomocnicze exitera jest to cewka generująca pole magnewtyczne. bez tego dodatkowego napięcia chcoć być kręcił altrnator na 10 tyś to nie wygenerujesz prądu.

  4. Parę lat temu do osobowymi wstawiłem hebel z czerwoną rączką w którym powierzchnia styku wynosiła około 1mm2. I po pewnym czasie zimą zaczęły być problemy przy odpaleniu po 2-3 dniach. Okazało się że na heblu był spadek napięcia okolo 0.5 0.6v. Usunąłem hebel , akumulator zdołał się naładować alternatorem i pół zimy nie miałem już problemów. Miałem do wyboru różne heble i podpasowal jeden szybkim ruchem 90 stopni obrotu wyłączać i załączać obwód.

  5. Jejku to jest pierwszy kanał z konkretami a nie jakieś pitolenie marketingowców że coś jest dobre i polecane przez jakiegoś znanego piłkarza lub aktora. Takich właśnie filmów z pomiarami i porównaniem człowiek potrzebuje. O takich rzeczach jak spadek napięcia na przewodach się wgl nie mówi. Serwis ma w dupie wymienia po kolei akumulator alternator a klient niech płaci i się cieszy że póki co działa bo jest nowe.

  6. A u mnie jak dam obciążenie to alternator zaczyna jakoś tak dziwnie głośno "cykać " i zastanawiam się dlaczego. Może ktoś podpowie jak powód jest tego cykania ?

  7. U taty w Polonezie pomiędzy połówkami alternatora jest spadek napięcia 200-400mV. Na przewodach to pikuś 40mV łącznie plusowy i masowy. Tak czy owak alternator dawał tylko 14V (taki regulator napięcia). Zmodyfikowałem regulator dodając diodę Schottkyego i podbiłem napięcie do 14,5V a realnie na akumulatorze 14,2V, a nie 13,7V.

  8. Szybki na korbkę to już prawdziwa klasyka, aż łza się kręci w oku 🙂
    Przewody są robione odpowiednio do przewidzianych potrzeb i wiadomo, że najbardziej wytrzymałe na obciążenia będą spawalnicze, ale w tym wypadku, czy to nie jest przyrost formy nad treścią?!

  9. Moje odczucia są mieszane, również tak kiedyś przewody wymieniłem tylko ja podałem z alternatora nie do rozrusznika a do akumulatora, choć połączenia nie mają znaczenia, znaczenie miała średnica przewodów.
    Auto odpalało lepiej, ładowanie również poprawiło się, problemem stał się rozrusznik w którym co rok trzeba zmieniać bendix gdyż przeskakuje i uniemożliwia uruchomienie samochodu.
    Wymiana przewodów daje lepszego kopa rozrusznikowi że pada najsłabszy element, dodatkowo rozrusznik jest bez magnesów trwałych ( jest to rozrusznik bocznikowy – bardzo duży moment)
    Auto to passat b2 z 1984 roku

  10. Od lat jedną z pierwszych rzeczy jakie robię przy świeżo zakupionym samochodzie to wymiana kabla masowego na jakiś konkretny bo większość dzisiejszych samochodów ma jakiejś słabszej jakości lub co gorsza bardzo cienkie biorąc pod uwagę ilość elektroniki.
    Unikam przez to większość problemów z instalacją lub niepożądanymi błędami w komputerze, nie wspominając o ładowaniu akumulatora 😉
    Podobnie robię z głównym "+"

  11. Spoko, spoko z tą kompensacją napięcia i ponoć słabym ładowaniem przy wyższych temperaturach, ale jak to się ma do tego, że akumulator ładuje natężenie nie napięcie? No i jeszcze jedno 25mm2 do zwykłej osobówki to koszenie trawnika kombajnem zbożowym…

  12. Panie Robercie i Panie Tytusie poradzę Wam ażeby przy okazji naprawy alternatora zadbać o czystość radiatora regulatora jest to bardzo ważne. Powoduje to podwyższenie napięcia o około 0.5 volta. Ja tak zrobiłem w Suzuki, jest bardzo ok.

  13. Ja u siebie w oplu zafira b zmodyfikowałem plusowy, i minusowy przewodów na 35mm. Ładowanie mam książkowe, pod obciążeniem spada do 14,30.a tak to trzyma 14,44, czasem skoczy trochę więcej. 😁😀😀

  14. Jak zmierzyć spadek jak akumulator mam w bagażniku? Przewody w mierniku sa za krótkie 🙁 do przedłużanie przewodu nie spowoduje błędu?

  15. Kiedyś miałem spadek na masie ponad 1V. Klema robiła się gorąca, część spadku była na śrubie silnika druga część właśnie na klemie.
    Oczywiście akumulator był notorycznie niedoładowany. Najgorzej było latem, gdy wentylator się często włączał.
    Szkoda, że nie było tego kanału wcześniej, bo nie kupiwałbym nowego aku, tylko go dobrze doładował.
    Super kanał.
    Pozdrawiam

  16. W prosty i przystepny sposób podano informacje. Bardzo trafne pytania R. Mazurka. Na alternatorze widziałem dwie śruby. Jedna to B+, a jak np pomylę się i miernik podłączę do tego drugiej śruby (mniejsza główka) to coś się stanie?

Dodaj komentarz