Bmw F11 530d Duży serwis pozakupowy , wymiana rozrządu , DPF ,Turbiny , kolektora , alternatora,
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Mobilny Mechanik Warszawa
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Kontakt : reiselcar.pl
Telefon : 570 223 126
e-mail: reiselcar@interia.pl
Witam , dziś mogą Państwo obejrzeć w skrócie bardzo gruby serwis, na który klient zdecydował się po zakupie samochodu .Zaczynając od wymiany kompletnego rozrządu , serwis AUT skrzyni ,regeneracja kolektora ssącego,regeneracja DPF, regeneracja turbosprężarki,regeneracja Alternatora itd . Tutaj trzeba pochwalić klienta ,ponieważ podjął decyzję o zakupie oryginalnych części .I co za tym idzie liczył się że koszta będą nie małe.
I co chciałem dodać od siebie , dużo osób po zakupie auta nie wymienia nawet oleju nie mówiąc już o sprawdzeniu stanu przed czy po zakupie auta ,jadą do serwisu dopiero jak coś zaczynać zgrzytać stukać albo czują spaliny w środku, a najlepsi są tacy którym auto wejdzie w tryb awaryjny i myślą że usterka zostanie usunięta od ręki i nie trzeba się zapisywać na termin brak słów.
Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.
Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:
Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy
Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.
Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.
W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.
Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.
Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.
Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Mi też gasła. Powodem był zawór ciśnienia 🙂
Cześć, wielkie dzięki za masę rzeczowych informacji na temat modelu. Tylko pytanie czy było już słychać ten rozrząd? I czy to był oryginalny rozrząd w tym siliku czy już raz był wymieniany?
Siema wszystkim. Zastanawiam się nad kupnem Bmw 530XD 258ps 2013 rok. Przebieg 200tys.. na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Jaki olej do silnika poszedł?
@ReiSelCar dzięki za świetnie i ciekawie pokazane szczegóły. Miło się ogląda, fajnie że mówi Pan o ważnych smaczkach dotyczących dbania o autko. Jaki silnik z Pana doświadczeń (rozumiem że chodzi o zadbane egzemplarze bo każdy można zajechać) sprawia najmniej problemów w eksploatacji? Pytam bo wielu wiesza psy na przykładowo n47, a ciekaw jestem czy Pan jako praktyk też ma takie spostrzeżenia. Pozdrawiam serdecznie.
Jak tam stan panewek?
Mam wrażenie że 280 tys.kilometrów przebiegu to nie jest kosmos dla jednostki 3.0 ale to bmw to już inny sprzęt niż te 15-20 lat temu .Stopień skomplikowania i do tego ilość elektroniki rządzą się swoimi prawami.
Moja F10 miała problem z wyciekiem w xdrive. Ogólnie autko super…ale drogie w serwisie i trzeba o nie dbać. Obecnie przebieg 63tys. km. pozdrawiam.
Jeżeli to nie tajemnica to jaki był koszt takiego serwisu z częściami?
Jaki koszt rozrządu w n57?
Jakie koszta?
Kolejny bardzo dobry materiał.W moim Bmw Pan Robert przeprowadził podobne zabiegi co do kolektora ssącego . Polecam jako zadowolony klient.Po prawidłowej weryfikacji wszystkie bolączki ustały . Super kontakt nie bieżąco dostawałem fotki z naprawy i filmy ,żadne decyzje nie były podejmowane przed kontaktem ze mną .Najlepszy opiekun klienta z jakim się spotkałem w serwisie . Polecam 100% zadowolony klient
F30 318D silnik B47. Pytanie – Jak często należy wymieniać pasek wieloklinowy (z rolkami i napinaczami) ?. Czekać na sygnały zuzycia czyli piszczenie czy jest przez BMW podany interwał do wymiany?
U mnie niestety wlasnie w tym silniku pekla pokrywa
Usuwacie klapki z kolektora i zaślepiacie EGR przy okazji wyprogramowując wszystko czy zalecasz naprawę tego systemu czyli czyszczenie kolektora, weryfikacje i ewentualną wymianę nastawnika? Nie wiem co zrobić, sporo osób Cię poleca więc może Ty coś mądrego powiesz w tym temacie 🙂
I to się chwali… Ja wyminilbym jeszcze pompę oleju na nową
Pół samochodu wymienione
Mi najbardziej się podoba , jak Robuś dba o auta klientów zawsze zabezpieczone pokrowcami kiera fotel lewarek biegów dywanik .Niby każdy warsztat powinien tak robić ale jakoś widać nie zawsze pamiętają albo zwyczajnie nie chce im się .leci łapka i subik 🙂
Panowie poprosił bym o adres tego warsztatu
2:10 to jaki to jest silnik 2 litry czy 3? Ostatnio u siebie wymieniałem filtr powietrza i jest zupełnie coś innego mam 530d 258km polift. U mnie jest tak jak by w pionie ten filtr i zupełnie inna budowa
A jak w tym motorze z pompami wodnymi ? Kiedyś w bmkach leciały już po 150 tys km – 200 tys i pompa już zaczynała dawać o sobie znać , a jak w BMW seri f ?
Świetna robota , kurczę widać jak te auta dużo muszą przejść , komora silnika mówi tutaj wiele niczym ręce murarza taka mała metafora , tu nic nie oszuka , ja akurat trafiłem auto które pod maska jest czyste bardzo i sam jestem tez na tym punkcie zwariowany i często odkurzam pod maska ze szczoteczka do odkurzania i wydmuchuje kompresorem żeby było czysto , plastiki zabezpieczam silikonem a olej co 5-10 tys km wymieniam , jednak rozumiem ze tak nie robi prawie nikt bo większość ludzi traktuje swoje auta bardziej jako środek do przemieszczania się a nie coś fantastycznego co warto pielęgnować i dać temu trochę serca. Mam 237 tys ,km z czego 20 tys jest najechane przeze mnie , mysle ,ze gdybym miał auto od nowości to większość takich napraw jak rozrząd czy panewki nie wchodziła by w grę bo auta są okey tylko ludzie zle się obchodzą , nie rozgrzewają dobrze a już ostro jadą , olej co 5-10 tys to większość aut może pomarzyć , niestety , ale dla warsztatów dobrze 😉
Ładna sztuka ale wole Audi .Na pocieszenie w Audi też są problemy z kolektorami turbinami dpf .
Nie ma co się dziwić przelot licznikowy 287 a w realu zapewne 100tys trzeba dodać to normalne że cofają liczniki . Mój kolega robił podobny serwis na zamiennikach , kolektor ssący kupił z łodzi za 800zł po 6 miesiącach klapa się urwała silnik do remontu hehe tak to jest jak się szczypiesz na auto premium i chcesz latać na tanich częściach remont silnika 25k a wystarczyło zregenerować kolektor na oryginalnych częściach w Reiselcar .szukał pomocy bujał się od warsztatu do warsztatu dałem mu kontakt do Pana Roberta .Do dziś zachwala i żałuje że wcześniej do niego nie trafił spec od BMW jakich mało . Polecam
Moja ma już przelotu 388tys, robiłem u Roberta podobny serwis jak miałem przebieg 250tyś dodatkowo też chciałem robić panewki bo się naczytałem na forach srorach .Robert odradził powiedział że do 400 tyś wytrzymają .POTWIERDZAM cały czas panewki od nowości wystarczy dbać o serwis olejowy co 10tys i pamiętać o tej wskazówce temperatury co przekłamuje 19:24 !!!!Pozdro ładna ta czarnulka !!!
w miarę świeży samochód a już tyle do zrobienia. BMW to teraz tragedia……zero jakości w M wymiana panewek co 80 tys. …..dramat
Grubo! Ile taka zabawa? W dyszce zmieścił się właściciel? Teraz żal oddawać za każdą cenę. Jedyny właściwy kolor ma ta bunia:)
Szacun dla właściciela !!! Piękna bunia