Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

Alternator. Sprawdzanie na stanowisku

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Film pokazuje jak sprawdzić alternator np. po naprawie lub przed naprawą.

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

40 thoughts on “Alternator. Sprawdzanie na stanowisku

  1. Czy można podłączyć żarówkę H7 bo mam akurat luźna ? I jak jest w przypadku gdy mam. Tylko B1+ i B2+ oraz kostkę na dwa piny. Alternator od BMW. Bosch 110a

  2. Taki normalny teskst dla normalnego człowieka tego rodzaju sprzętu. Można? MOŻNA. Dokładnie miałem prooblem z niby alternatorem. Wymieniłem szczotkotrzymacz za radą "fachowca" i dalej to samo. Poruszyłem + przewód i po problemie. Oczywiście wymieniłem odcinek uszkodzony.

  3. Spoko, ale sprawdzimy w ten sposób tylko czy ładowanie występuję. Natomiast aby sprawdzić sprawność alternatora trzeba jeszcze dokonać pomiaru prądu łądowania na każdym z mostków prostowniczych, ponieważ może się okazać że pod obciążeniem juz tego ładowania nie ma (mam na myśli reflektory, AC, radio)

  4. Panie Grzesiu, Jak dziala Alternator Valeo FG18S099. Jest sruba do podlaczenie akumulatora i wtyczka z jednym metalowym pinem.
    To jest Mercedes C300 2013. Czy mozna podlaczyc kontrolke do tej wtyczki?

  5. Przydało by się wiedzieć przy jakich obrotach zaczyna ładować. W moim walniety dioda była a alternator teoretycznie działał kontrolka gasla na wolnych. Niby wszystko ok ale napięcie spadło do 12.5v wystarczało to żeby auto zaczęło przerywać efektem tego był spadek obrotów i napięcia ladowania i tak w koło Macieju. Wystarczało go podniesc o 50 obrotów i problem zniknął teoretycznie bo altek nie był w stanie dać nawet 30A aku się rozladowywalo. Zapłon wyskakiwal gaz się rozstrajal świece paliło potem żarówki itp😉 a wszystko się zaczęło od spalenia bezpiecznika na wyjściu alternatora. Początkowo po wymianie objawy były tak słabe że aż pomijalne. Potem zaczęły się nakładać na siebie i nieraz nieźle się glowilem co z nim jest nie tak. Bo no skoki napięcia i słabe ładowanie na wolnych może być spowodowane tez przez walniety układ zapłonowy. Czyli w drugą stronę 😂

  6. jak jest wykonana lampka (kontrolka) którą podpina Pan pomiędzy D+ a klemą plusowa akumulatora ??? czy to zwykła żarówka 12V i kabel czy jakiś bardziej zmyślny wynalazek ???

  7. 3:34 – wyraźnie słychać po pracy wiertarki, że jak tylko alternator osiągnął minimalne obroty początku ładowania, gaśnie lampka ładowania i od razu poszło obciążenie na wrzeciono wiertarki, bo siadły jej obroty.

  8. Witam. Podobno nie wszystkie alternatory można tak sprawdzić. Mam w MB alternator bosch z regulatorem F00M 346 047 i z tego co mi powiedzieli przez telefon z firmy zajmującej się naprawą do sprawdzenia potrzebny jest jakiś moduł bo te ustrojstwo to nie do końca regulator ale też jakiś sterownik.Czy to prawda?

  9. Podłączyłem dzisiaj, musiałem zamiast kontrolki dać żarówkę 12v4w i najpierw rozpędzam alternator a później na chwilę podłączam żarówkę i wtedy jest ok ,a jak podłączyłem żarówkę tak jak na filmie (na stałe) alternator staje podczas gdy żarówka zaczyna gasnąć , dlaczego?

  10. Dzięki.
    Robię prosty generator 12V z silnika spalinowego 1kW i alternatora samochodowego (Valeo TG14C011). Jak ręcznie wzbudzać alternator, żeby nie było potrzeby używania akumulatora? Plan jest taki, że startuje silnik spalinowy, napędza alternator do 2-5 tysięcy rpm. Gdzieś widziałem, że można coś z czymś zewrzeć na chwilę, żeby się wzbudził i potem działał tak do wyłączenia. Z góry dzięki i pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!