#Aldy Silver 2t Brak ładowania,jak sprawdzić układ zapłonowy..
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Mobilny Mechanik Warszawa
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
http://sklep-czesci.pl
http://serwis.sklep-czesci.pl
pomoc@sklep-czesci.pl
Jeśli uważasz że możesz nas wspomóc to zostań naszym Patronem,lub wesprzyj nas bezpośrednio.
76 2490 0005 0000 4600 8166 8499
W tytule przelewy wpisz swój nick-YT
https://patronite.pl/profil/84721/miroslaw-wozny
Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.
Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:
Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy
Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.
Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.
W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.
Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.
Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.
Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
zastanawiam się dlaczego niezamontowałeś spowrotem tego regulatora który był przed przełożeniem kabli. dajesz tylko pożywke dla hejterów i bezmózgów. miałbyś spokój i nikt nie był by w stanie nic ci zarzucić bo sprawdziłbyś wszystko.
Bardzo fajnie opisana usterka. Ja mam problem ze swoim motocyklem w którym na wolnych obrotach jest ładowanie a po dodaniu gazu spada. Może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie?
Super filmik tylko mojego problemu z ładowaniem nie umiem rozwiązać Keeway Hurricane 50 2t ze statora wychodzi 6 przewodów
Potrzebuje taki regulator gdzie go zakupić
Witam. Co prawda mam 4T GY6 ale także problem z ładowaniem. Już obstawiałem padnięty regulator bo skuter nie ładował w ogóle. Lecz dzisiaj włożyłem naładowany akumulator a napięcie ładowania 16V i rośnie. Czy prawidłowo obwiniam regulator? Napięcia na kablach statora odpowiednie
dioda 12 v czy jaka
jaka dioda ilu woltowa
Super odcinek (czy pan naprawia obrotomierze elektroniczne [ Yamasaki iub Ranger ] )
Dlaczego w czasie jazdy gasną światła przy skuterze
Witam! Czy orientuje się Pan jakie napięcie powinno iść bezpośrednio z alternatora przed regulatorem napięcia w skuterze Yamaha ye ZEST 80 96r?
👍👍👍
Jeżeli po rodzaju śrubki potrafisz określić czy ktoś jest fachowcem – to gratuluje samopoczucia – nie świadczy to dobrze o tobie. N marginesie to to twoje ładowanie jest za małe -fachowcu.
Witam chciałbym się dowiedzieć co mam zrobić jak nie ma iskry nawet po odłączeniu przewodu do gaszenia z że stacyjki a po odłączeniu przewodu z modułu zapłonowego odpala. Pacjent to BAOTIAN btq49-t
Jakie napięcie powinny generować cewki ładowania rometa routera WS50 na wolnych obrotach
9:46 zielony konektor to minus a czarny to plus w cewce WN 😉
Jesteście super pozdro
Proszę o adres serwisu
Witam Serdecznie. Piszę odnośnie rodzaji reg napięcia… A co jeśli mamy wymieniony stator na inny? Dlaczego regulatory 4t różnią się od 2t ? Chodzi o obroty silnika ? Czy o statory ? Bo już sam ciemny jestem …. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam serdecznie.
I znowu niepelnosprytny w drugim planie, ale filmik ok
Pozdro
Ciekawi mnie co by się działo na starym regulatorze po zamianie kabli. Może jednak był dobry
👍
Witam mam 14 v jak odpale motor A jak włączę światła to mam 12.5 czy to jest dobrze???? Proszę informacje
Witam super by bylo gdyby Pan pokazal remont silnika sachs 301a bylo by naprawde przydatne.👍
Jak dobrać regulator na 4 piny. Stator mam dobry bo sprawdzałem diodą tak jak Pan na filmiku. Kupiłem regulator z czarnym gniazdem nie ładuje, kupiłem z białym nie ładuje już nie wiem skuter 2 t aku nowy skuter longjia. Czytałem coś o pin out ale nie wiem co z tym
czekam na ten film z zamienionymi przewodami 🙂 . pozdrawiam serdecznie