Peugeot 207 – typowe usterki
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Mobilny Mechanik Warszawa
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Peugeot 207 – typowe usterki
Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovlogerr/
Mój TikTok: https://www.tiktok.com/@autovloger
Muzyka: Parasail – Silent Partner
https://www.youtube.com/audiolibrary
Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.
Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:
Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy
Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.
Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.
W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.
Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.
Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.
Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Problemy w Peugeot 207 są takie że zdążają się nagle i niespodziewanie
Vti to porażka…
Dzięki za konkrety
Człowieku przestań patrzeć na kamerę jak prowadzisz
A kto kupuje Peugeota 207 dla bagażnika ?? Hahha..Przepraszam ale więcej na gogle wójku wyczytałem, niż Ty opisałeś. Natomiast nadmienie iż częściej znajdziesz wyciek z pod pokrywy zaworów jak na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem ( wszystko ma swój czas życia ). Film średni … Mało na temat zawieszenia jak też silnika .
Powtarza się temat belki skrętnej widzę w komentarzach. Belka skrętna w 207 jest, ale ugięcie zawiasu realizowane już jest przez klasyczne 2 sprężyny w przeciwieństwie do typowej francuskiej belki skrętnej z innych lat (m.in. 206, 306, Berlingo I), gdzie w uginaniu zawiasu brały udział drążki skrętne i nie było tam sprężyn (sic!) – ciekawe i mało miejsca zajmujące, ale połączenie tejże belki przez łożyska igiełkowe z wahaczami było słabym punktem. Łożyska padały, a potem czopy belki – wiem, bo sam to w 306 przerobiłem. Podobną jak w 207, zmienioną belkę dostał Berlingo II (w I jak w 206 też była bez sprężyn) i ponoć od tego czasu jest mniej awaryjnie.
Amator kwaśnych jabłek, uwielbiam takich miszczóf. Pierdzi jak z automatu i nawet nie wie o czym. P207 jest pozbawiony ułożyskowania tylnej belki na problematycznych łożyskach igiełkowych. Tylna belka skrętna mocowana jest do nadwozia za pomocą tulei gumowo-metalowych jak większość fsiokwagienów. Nawet nie chce mi się pisać ile jeszcze głupot wygadał w tym materiale ten wielki znafCa. Jak zwykle dużo gadania, a wiedzy zero. I do tego wiecznie lewa proteza na 12. Miszczu normalnie.
To chyba jakieś brednie. Z tego co mówi ten typek z filmu wychodziłoby na to, ze 207 nadaje się na śmietnik i nie warto go kupować. Nie chce mi się wierzyć, ze tyle problemów z nim jest.
Ogólnie bardzo dobre auto
Człowieku w twoim peugeocie nie ma belki skrętnej. Nie wiesz o czym mówisz.
Witam posiadam peugota 207 1.4 16v o mocy 90km i jego czas do 100kmh wynosi 30sekund , po prostu jest mułem co bedzie wada ?
Treść mija się z tytułem..
Porownanie skrzyni w autach japonskich to cios po nizej pasa 🤣
Po co ta muzyka tak glosno,? Malo Cie słychać
Reasumując, wszystko się psuje i sypie. Panie skutecznie Pan zniechęcasz. Wszystko na niee, no brawo..
z tego co wiem to tam już nie ma belki skrętnej w starszych modelach była ale poszli po rozum i zmienili to co do elektryki to racja lubi wariować na mrozie a tak jest ok mam takiego i nie narzekam
Alez ta kamera zniejształca. Ale film ciekawy
Minusy skrzynia taka sobie I glosne zawieszenie to fakt. Reszta na plus. 1.6hdi 90ps bez dwumasy bez dpf nie ma z nim zadnych problemow. Jak komus malo mocy mozna podniesc moc programem
Co to jest kuźwa zimering "na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem"?
…masakra.
Trzeba się siłować w japończykach z biegami? To czym Ty jeździłeś? Miałem dwie Hondy, teraz Lexusa i biegi wchodzą bardzo precyzyjnie i lekko (no w lexie czasem haczy 2 i 3). Jak wsiadam do Niemca typu VW Golf, Passat, albo BMW E39 czy E46, albo skody fabii np. z tych samych lat to japońskie skrzynki chodzą przy nich zajebiście.
Mam go kilka lat 1.6 HDi i lata aż miło więc jak oglądam ten film to nie wiem o jakim samochodzie mówicie . Mój lata idealnie .
w których japońskich autach trzeba się siłować ze zmianą biegów może w honda ??
przy zamknietym dachu skrzyoi trzeszczy jak to usunac ?
Też mam peugeota 2017
Zrób film na temat Peugeota 307.
Ktoś wie jak 1.6 thp w tych mocniejszych wersjach 150-175 koni radzi sobie z podtlenkiem gazotu (LPG)?
Muzyczka od Moto doradcy:p
hehe rozumiem że fiat 126p ma mniej awarii od tego francuza baaaaaaaahahahaaa kolego a które auto jest w tej klasie mniej awaryjne.. AAA TOYOTA baaaaaaaa