How to check the alternator Test. Using a drill
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Mobilny Mechanik Warszawa
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
The video shows how to check the alternator at home.
See also my other films
https://www.youtube.com/watch?v=gnZKXD2s1Q0
If you need an alternator, check on Aliexpress
https://s.click.aliexpress.com/e/_AKsKDM
See my other videos
https://www.youtube.com/watch?v=geuG8zxSjeY&t=27s
https://www.youtube.com/watch?v=bq1-FjY3x0o&t=24s
https://www.youtube.com/watch?v=j37JQ-h4uRw&t=18s
https://www.youtube.com/watch?v=PGfVPDRfhB0&t=711s
https://www.youtube.com/watch?v=94sZ3z9EkC8
https://www.youtube.com/watch?v=GuuX_0DkITQ&t=8s
https://www.youtube.com/watch?v=rGe-kQPsKLo&t=61s
https://www.youtube.com/watch?v=cHQhFMaWWQQ
Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.
Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:
Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy
Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.
Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.
W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.
Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.
Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.
Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Witam podłączam taki sam alternator w ten sam sposób co Pan zarowka świeci ale nie wzbudza się alternator dopiero jak podam plus plus pod D+ to wtedy się wzbudza czy może to być za duża żarówka? z góry dziękuję za odpowiedź
Dzięki za poradnik przydał się
Jakie obroty powinna być wiertarka? Bo moja wkrętarka 1600 obrotów/min nie daje radę
L
Mam takie pytanie mam alternator z Nissana chyba z dwoma wejściami jeżeli podłącze pod jeden lub drugi pod wzbudzenie przez żarówkę to ona mi nie świeci i już drugi dzień zachodzie w głowę co jest nie tak czemu nie mogę podłączyć kontrolki alternator oczywiście jak odpale ciągnik to ląduje chyba normalnie tak w granicach 13,8 na wolnych obrotach
Witam czy w taki sposób mogę sprawdzić alternator Valeo że sterowaniem com może pan wie.
Skąd zarowka ma na początku prąd, że ona świeci? Przecież alternator się nie kręci
ja próbowałem swoją wiertarka na kilku alternatorach i nie byłą w stanie podniecić alternatora
A jeżeli przy takim podłączeniu żarówka mi nie świeci? Co jest przyczyną?
Witaj
Da się jakos sprawdzić czy wychodzi sygnal z altelnatora na obrotomierz?
Mam problem z obrotomierzem w jcb i nie wiem czy padl altelnator czy obrotomierz.
Chciałbym tą samą metodą sprawdzić alternator, w którym jest inny regulator napięcia – na wtyczkę. Jak wtedy sprawdzić alternator? Czy mogę zamienić na taki regulator, który ma gwint i możliwość podłączenia żarówki? test wtedy będzie wiarygodny, czy w ogóle zadziała? proszę o odp.
No dobra, a da się jakoś sprawdzić diody prostownicze? Czy nie ma do nich dostępu?
Sprawdzałem alternator 100A Pana metodą. Wymieniłem na nowy komutator, łożyska i regulator napięcia (oryginał Bosch) Podpiąłem go kablami 6mm2 do akumulatora auta stojącego w garażu. W rękę wiertarkę o max obrotach 2900. Napięcie ok – 14,3-14,4V. Po włączeniu świateł nie mogę wiertarką spowodować ładowania na poziomie 14,4V. Pomimo, że wiertarka kręci się dość szybko (lecz opór dużo większy), ładowanie wynosi 13,2V. Czy zrobiłem coś nie tak? Teraz nie wiem czy po zamontowaniu alternatora do auta ładowanie będzie prawidłowe. (Auto "testowe" ma alternator 120A VW Bora) Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
Słaby test ale…. plus za poświęcony czas
Witam serdecznie.U mnie uszkodzenie objawia się tym że jest zbyt wysokie napięcie ładowania ok 16.5V po demontażu i podłączeniu wg Pana schematu kontrolka (żarówka) się nie świeci,a spadek napięcia na akumulatorze jest z 12.5V na 11.35V. Między masą, a D+ mam 3.5Kohma rezystancję czy to normalne?Dodam tylko że brak przebicia na diodach i uzwojeniu( badane do masy).Co może być uszkodzone, regulator? Czy coś jeszcze?
trza było sprawdzić w samochodzie przy włączonych światłach po co kombinować
No ale co tu właściwie sprawdzasz jesli altek nie ma podłaczonego obciążenia, no i skąd wiadomo ze obroty są takie same jak w samochodzie??? Jesli się różnią pomiar będzie nieprawidłowy:) Czesto alternator bez obciazenia dziala dobrze a pozniej właczas światła, szybę, hamulec w korku i zaczynają sie problemy
Witam
A jak podpiąć kabelki do alternatora Visteon 1S7T-BC, aby wykonać taki test.
Pozdrawiam