Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

CplusE #111 – Sposób na zepsuty rozrusznik

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Sprawdź sklep https://cpluse.pl/, w którym znaleźć można sprzęt dla prawdziwych zawodowców. Kierowcom polecamy:
– tarcza wykresówka: https://cpluse.pl/product/tarcza-wykresowka-180-kienzle-e1-138/
– rękawice ochronne: https://cpluse.pl/product/rekawice-ochronne-tekson-durable/
– leżanka warsztatowa składana: https://cpluse.pl/product/lezanka-warsztatowa-skladana/
– czapka z lampką LED: https://cpluse.pl/product/czapka-z-dwoma-lampkami-led/

PRZYDATNE LINKI
Strefa kierowcy: http://www.omega-pilzno.com.pl/kierowcy
Facebook: https://www.facebook.com/cplusepl
Instagram: https://www.instagram.com/cpluse.pl
Podcast CplusE: https://cpluse.pl/podcast

Zablokowany hamulec: https://youtu.be/rOZGWPHv_5M
TEST – uzupełnienie powietrza w układzie z koła naczepy: https://youtu.be/OkGnaKNldF8
Uzupełnienie powietrza w układzie: https://youtu.be/DJ8BwQmEPhU
Uszkodzona poduszka w naczepie: https://youtu.be/R-nFbu1LyWE

Najnowszym odcinkiem Adam wraca do tematów technicznych. Tym razem opisuje przyczyny częstych usterek rozrusznika w pojazdach ciężarowych większości marek. Omawia również jedną z metod poradzenia sobie z zepsutym rozrusznikiem.

Witamy na kanale CplusE tworzonym przez firmę OMEGA Pilzno. W ramach videobloga omawiane są tematy związane z samochodami ciężarowymi, pasją i życiem kierowców spod znaku kategorii C+E oraz branżą transportową. Adam Wołowiec – gospodarz kanału Omegi Pilzno głównie koncentruje się na użytecznych poradach dla kierowców.

ZAPRASZAMY DO SUBSKRYPCJI KANAŁU.

Jedziemy z tematem!

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

27 thoughts on “CplusE #111 – Sposób na zepsuty rozrusznik

  1. Jeszcze mi taki pomysł chodzi po głowie co by poruszać takie może tematy związane z zarobkami i innymi warunkami socjalnymi związanymi z zawodem🤭 nieee co ja znowu bełkocze jakieś fanaberie

  2. Moim największym problemem ostatnich lat pracy w transporcie jest zaradność kierowców!!!! Tak tak potrafią naprawdę na drodze” naprawiać! zaślepiać! drutować! kombinować! prosić o pomoc! ITD… a i jeszcze zdążyć na czas( który to i tak już był nie realny do wykonania w ramach obowiązujących przepisów) no więc ja proponuje zrobić taki film o fajtłapach takich jak ja co z byle powodu chcieli by wezwać Service!!! Trzeba takim jak ja powiedzieć wprost że nie pracujemy u Niemca tu jest Polska i trzeba sobie radzić… dobra dość tych emocji:/ super film, od teraz obiecuje poprawę.

  3. Horror elektryka. Przewód kurka, to raz. Dwa, co ważniejsze, masz końcówkę oczkową, która jest zaizolowana, a nie luźne linki na słowo honoru nakrętką masakrować. Kombinerki i taśma izolacyjna nie zajmują tak dużo miejsca, żeby wyobrazić sobie ich brak w samochodzie. Zacisnąć porządnie łapki konektora i będzie solidnie, prawie tak dobrze jak na warsztacie. Plusem takiego rozwiązania jest dodatkowo to, że wymaga mniejszej długości przewodu o ten centymetr, co może być decydujące.

  4. Witam
    Istnieje możliwość awaryjnego odpalenia auta w momencie braku napięcia w akumulatorach bez kabli rozruchowych .
    Ładowanie w takim momencie odbywa się przez kabel ABS z drugiego pojazdu ,odłącza się przewód ABS z pojazdu który ma rozładowane akumulatory i podłącza który ma sprawne baterie (pojazd służący z ładowarkę musi być zgaszony )po podłączeniu wtyczki należy uruchomić pojazd ładowarkę i czekać kilka minut
    Uwaga w trakcie tej czynności nie wolno uruchamiać pojazdu ładowanego ,taka próba może odbyć się dopiero po rozłączeniu pojazdów z okablowania w przeciwnym razie może powstać zwarcie które unieruchomi oba pojazdy

  5. Oglądam wasz kanał od prawie samego początku,zaległości jakieś nadrobiłem,jestem już na końcówce c+e aktualnie jeżdżę busem od paru lat Nwm czy są szanse na przyjęcie czy nie ale będę próbował jako swiezak może dacie szanse ale pytanie teraz czy między innymi takie naprawy wchodzą w grę w tej firmie? Lubię majsterkować,jeśli jakis prezes mi kiedyś zaufa wnętrze auta będę chciał zrobić pod siebie tak jak dotychczas w busie,jakieś fajnie oświetlenie itp,tylko ze mamy XXI wiek wiec większość napraw to serwis i koniec,Okey rozumiem ze jak gumę złapiemy to samemu trzeba koło zmienić to mnie nie rusza,ale przy dlubaniu w silniku wolał bym odpuścić,wiec u was w firmie to się robi cZy jak?

  6. Kurde, powiem Ci ze fajne te filmy robisz ale raz na tydzień to mało, powinny być minimum dwa odcinki na tydzień, tym bardziej że jest wiele tematów na odcinki😆🤣

  7. Ja byłem świadkiem mniej typowej usterki, zużyta kosatka stacyjki, styki odpowiedzialne za rozruch miały przerwę w pozycji do oporu, wystarczyło nie dokręcić kluczyka do końca tylko delikatnie przed i można było odpalić.

  8. Pierwsza awaria z jaką musiałem sobie poradzić. Ktoś wcześniej tylko okręcił przewód, końcówki do przewodu to chyba już najstarsi górale nie pamiętali. Jak dbasz, tak masz, a w firmie wszyscy tak zarobieni, że nie mają czasu pracować.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!