1.6 16V HDI DV6TED4 popularna usterka. SPRAWDŹ!
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Mobilny Mechanik Warszawa
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
➕ W dzisiejszym materiale dzielę się z wami poradą: 1.6 16V HDI DV6TED4 popularna usterka. SPRAWDŹ! Błachy temat jakim jest szczelność układu dolotowego jest bardzo często zaniedbywany przez kierowców oraz samych mechaników którzy nie zwracają uwagi na jego kontrole podczas rutynowego serwisu. W pierwszej generacji 1.6 HDI w oryginale była opaska sprężysta która świetnie zdawała egzamin, natomiast wielu Majstrom;) przeszkadzała i w konsekwencji zostawała zastępowana opaską ślimakową, która w tym konkretnym przypadku nie jest trafionym rozwiązaniem.
👀 Więcej tego typu materiałów znajdziesz tutaj:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLXkiKTrCgMCQ09OV4nOrTTrR4LFj6yYlR
https://www.youtube.com/playlist?list=PLXkiKTrCgMCS-Etl_rIO92acKjLGjDSn1
🔑Chcesz aby na tym kanale pojawiało się więcej tego typu treści zostaw komentarz
(napisz jakie masz zdanie w temacie odcinka?)
📜 Masz jakieś pytania/pomysły/prośby? Pisz śmiało!
Na kanale zobaczysz wszystko co jest związane z tematami motoryzacyjnymi.
Mamy świetne Playlisty z:
Darmowy dekoder po VIN:
https://www.youtube.com/watch?v=Y2VtgUJD9b4&list=PLXkiKTrCgMCTIvYGZ5Gg3e4VEyBVaP6Ph
Sprawdzenie przebiegu po VIN i nie tylko:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLXkiKTrCgMCTyt-zlplhDs1bB3TLhjO3i
KOD do radia, rozkodowanie radia:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLXkiKTrCgMCQc_jPLNJ_MsrVF98qoJv8c
Zapraszam do współpracy, obserwowania i do hejtowania 🙂
Kontakt mail: j.tomczak21(małpka)gmail.com
http://warsztatvw.blogspot.com
http://autazfrancji.blogspot.com/
https://www.facebook.com/Jarosaw-Tomczak-100538087965480
#Usterki_objawy_przyczyny_rozwiązania
#1.6_16V_HDI_DV6TED4
Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.
Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:
Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy
Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.
Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.
W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.
Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.
Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.
Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
U mnie w Focusie Mk2 jest wzmacniana przejściówka, wytrzymała 10lat, kupiłem nową za 50 zł i mam nadzieje ze koljene 10 wytrzyma 😛
Witam,
Mam problem z 1,6 hdi DV6TED4. Podczas pierwszego odpalania występuję szarpanie silnikiem, nierówna praca, wręcz praca na trzech cylindrach, szczególnie zauważalne po dodaniu gazu do 1100-1300 obrotów-praca na trzech cylindrach. Wykonana diagnostyka wskazała niewłaściwe korekty wtryskiwaczy, szczególnie na 2-gim cylindrze. Wtryskiwacze zregenerowane natomiast na 2-gim cylindrze nadal niewłaściwa korekta, wtryskiwacze zamieniane miejscami, korekta nie idzie za wtryskiwaczem tylko zostaje na 2-gim cylindrze. Zmierzone ciśnienie na cylindrach, równo na każdym po 30 bar. Czy ktoś spotkał się z taka usterką? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
Pozdrawiam
Mam pytanko bo ostatnio podłaczyłem pod kompa i mam info o -40 C na czujniku temperatury oleju jest to motor 1,6 hdi z 2012 r 90 km i mnie to zaskoczyło bo nie mogę znaleść gdzie ten czujnik jest ktoś wie gdzie to się podziało
Problem z błędami 013 073 pojawił się anti skid i kontrolka serwisu.auto nie ma mocy .turbina powinna się załączać przy 2500 tys obrotów nic z tego .silnik 1.6 d psa109km wolvo S40 II
Witam mam problem z volvo s40 2012 rok 1.6 85kw .podczas przyśpieszania wyczuwam drgania na karoseri .mechanik nie widzi problemu na przegubach.czy może byc to problem z filtrem paliwa ?Mial ktos podobny problem.Pozdrawiam
Witam czy ma pan moze patent filmik instruktazowy jak sprawdzic nieszczelnosci ukladu paliwowego w 1.6hdi c4 itd cofajace sie paliwo bylbym bardzo wdzieczny
superkanał mam dwa peugoty i cytryne więc super pozdro
Dwie trytki i sie nie zeslizguje
Witam, 1.6 Hdi pływająca praca sztangi turbo na jałowym. Jakieś sugestie?
Ja skrecilem nie slimakowa opaska i po chamsku mocna opaska na M6 i dokrecone na fest i koszt 10 zl
nio Dobrze lubię cie oglądać zawsze coś doradzisz mam taki smutki silnik mam pytanie odnośnie EGR zaczyna mi delikatnie stukać w silniku czy jest to coś pilnego co należy wymienić czy mogę tak jeździć ??
Jaki rozmiar opaski sprezystej?
Witam mam problem silnik 1.6hdi.wyskoczył błąd w przedlmaczeniu: usterka przeciwdziałania zanieczyszczeniom.
Mam 1.6t 142tys pali dużo oleju benzyny tez pali sporo bo 10l silnik chodzi jak w deslu jakieś pierwsze sugerowania co do wady ?
No cos mnie chłopie nie przekonujesz tym gadaniem…
Cześć czy mógłbyś coś powiedzieć o braku mocy w silniku 1.6 tdci do 2 tys obrotów? Tak jakby to była turbo dziura. Od 1800-2 tys obrotów jedzie nirmalnie.
W moim Volvo V50 1,6hdi 2010 często włącza się wentylator chłodnicy nawet jak jest zimno na dworzu a raz nawet mi się włączył odrazu na zimnym silniku co tu może być nie tak?
Dzięki za info 😉
Myślałem właśnie czemu tam jest na śrubkę jak branża automotive zawsze używa sprężystych
wałki rozrządu a dokładnie wałek wydechowy? nagraj film o tym
Witam posiadam peugeot 307 sw 1.6 hdi 90km jakiś czas temu stracił moc wiem że turbina działa bo są momenty ze wszystko wraca do normy a po jakimś czasie znów brak mocy. Mechanik mówi aby go pod kompa podłączyć ale wszystko wydaje się w porządku ps jutro sprawdzę czy coś się nie dzieje o czym mowa w filmie bo zauważyłem że mam opaskę ślimakową przy turbinie
Kolego wymienilem uszczeleczkie na nowa zalozylem opaskie slinakowa i ganiam na tym i nic sie nie dzieje
Szukam przyczyny przerywania mojego hdi szczególnie na stałych obrotach gume mam nową opaskę mam oryginalną ale można ręką ściągnąć. Auto pali 5.9 i nie kopci jak myślisz to może wypływać na przerywanie.
Posiadam 1.6 hdi 90 km z 2006 roku przy ruszaniu spod świateł czy ogólnie zapala się błąd depollution system fault i wchodzi w system awaryjny obroty do 3 tys po paru zgaszeniach jest dobrze kilka dni i znowu przy ruszaniu najczęściej spod świateł wyskakuje błąd. Komputer podaje błąd p0089 niedostateczna dawka paliwa. Sprawdzałem przelewy wydają się dobre, filtr paliwa też wymieniany, jezdze juz tak z 2 lata
Jaka średnica tej opaski?