Skrzynia skrzynie skrzyń biegów przekładnie manualne samochody osobowe dostawcze serwis naprawa regeneracja profilaktyka przeglądy porady przed zakupem samochodu SMOD

Skrzynia skrzynie skrzyń biegów przekładnie manualne samochody osobowe dostawcze serwis naprawa regeneracja profilaktyka przeglądy porady przed zakupem samochodu SMOD
  • nowość
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 500,00 zł 500.00
quantity szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: SMOD

Opis

Serwis sprzedaż naprawa profilaktyka(wymiana dynamiczna i statyczna oleju)

1.automatycznych skrzyń biegów

2.manualnych skrzyń biegów przekładni
 
www.alternator-rozrusznik-sklep.pl

Naprawiać skrzynię automatyczną czy wymieniać na używaną
Tytułowy dylemat stawia sobie bardzo wielu użytkowników samochodów wyposażonych w skrzynie automatyczne. Postanowiłem na bazie doświadczenia w dość humorystyczny sposób przedstawić argumenty za i przeciw.
Naprawiać skrzynię automatyczną czy kupić używaną?
Tytułowy dylemat stawia sobie bardzo wielu użytkowników samochodów wyposażonych w skrzynie automatyczne. Postanowiłem na bazie doświadczenia w dość humorystyczny sposób przedstawić argumenty za i przeciw.
Naszą analizę opieramy na popularnym w Polsce samochodzie używanym Volvo S60 wyposażonym w jeszcze popularniejsza skrzynię automatyczną Aisin [TF80 – AF40] montowaną ponadto :
• Opel Vectra
• Opel Signum
• Opel Zafira
• Nissan
• Renault Laguna
• Renault Espace
• Chevrolet
• Saab
• Ford
• Land Rover
• oraz wiele innych.Przyjmujemy, że do naprawy trafia samochód z przebiegiem około 180 000 km [ bo wówczas zaczynają się problemy] dlatego, że te w Polsce głównie się sprzedają z racji diametralnie niskiej ceny w stosunku do ceny sprzed kilku lat w salonie.
Zakładamy, że naprawa skrzyni będzie kosztować w profesjonalnym warsztacie [zobacz polecane warsztaty] około 6000 - 8000 zł netto i potrwa 3-5 dni. Na w/w naprawę większość warsztatów udzieli 6 miesięcznej pełnej gwarancji [ z pominięciem sterowania] i jakieś 3 lata na sprzęgło [ konwerter ]. Nim przejdziemy dalej rozwińmy to co jest napisane powyżej.
Przywrócenie FABRYCZNYCH właściwości skrzyni często bazując na ORYGINALNYCH częściach. Jest to ważne dla późniejszej części artykułu. Skąd ta cena?
- Tarcze
- przekładki
- komplet uszczelnień
- filtr
- olej
- gwarancja
- wiedza
- wyciągnięcie,
- włożenie,
- weryfikacja
- regeneracja sprzęgła
Chcesz przyjechać swoim 15 letnim Audi z butelką wódki albo kiełbasą? Jedź do teściów. Prosty półprofesjonalny tester to 8000 zł, roczna aktualizacja bez której można robić co najwyżej Golfa 1 i 2 to kolejne 2-3 tys. Na allegro taniej? Kup i zobacz jak BSA wpada jak w Warszawie i od 20-50 tys zł mandatu na dzień dobry + odpowiedzialnośc karna. Heniek w bramie robi taniej? Nie pieprz pod nosem później że - "Patrz jak w tym kraju tylko na lewo oszuści zatrudniają" Weź sobie pomocnika daj mu najniższa krajową na chleb i masło i dodaj do tego 1200 zus i ubez zdrowotne. To zarób na to. Tarcze i aluminiowe obudowy jeszcze jeśc nie potrafią. W Ameryce widziałeś filtr za 5$? To jedź i nie wracaj. Jak w Polsce będzie 350 mln (!!) samochodów z automatem a nie ~700 tys to części napewno będa tańsze. Tam VAt 10% u nas 23% jeżeli tego nie doczytałeś albo nie zastanowiłeś się nad tym proponuję cofnąć się do przedszkola - tam juz liczą dobrze.
Kilka słów o samochodzie:
Koszt zakupu samochodu Volvo s60 w salonie to wydatek około 210 – 240 tys złotych. Luksusowa i bezpieczna limuzyna dla klasy średniej. Dynamiczne i zarazem oszczędne silniki. Duże i luksusowe wnętrze w większości przypadków w pełni wyposażone we wszystkie możliwe dodatki [ za które nikt teraz nie chce zapłacić tylko mieć je za „darmo”]
Analizę opieramy na modelu który ma około 8 lat i kosztuje w granicach 28-38 tys złotych na rynku wtórym.
Z czego się bierze cena 230 tys złotych w salonie?
Z kosztu składowych podzespołów , godziwej marży, oraz podatku Vat 23%.
Skąd bierze się cena po 8 -10 latach i przebiegu 150 tys km tak skrajnie niska? Z nadpodaży. Samochód jako powszechnie dostępne dobro zderza się z krzywą popytu i podaży. W salonie cenę wyraża koszt pochłoniętych do jego budowy materiałów [ TYCH SAMYCH CO POŹNIEJ BĘDĄ UŻYTE DO NAPRAWY] , oraz kilku innych czynników dopisanych powyżej. Ponieważ podaż [ czyli ilość samochodów] jest duża to jego cena gwałtownie spada.
Pojawiają się typowo Polskie pojęcia w stosunku do tych co kupili pojazd w salonie:
1. frajer ma kasę to bierze w salonie,
itd...itd..
Na dalsze rozważania zapraszamy !!!

 

Zapraszamy
poniedziałek-piątek 8,oo-17,oo
sobota 8,oo-14,oo
Lublin Abramowicka 30


tel.+48 690 941 741

     +48 693 941 741

     +48 601 941 741

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl