Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

Headlight on Pit Bike / Światła do PitBike / Prosta instalacja do Loncin 110/125 ATV Skuter

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Link: https://www.youtube.com/channel/UC6Dn5nxP28c0J3sbM3X59tg?sub_confirmation=1
Grupa FB: https://www.facebook.com/groups/1883873881863478/
Współpraca : panmrf@onet.pl
Napiwki : https://tipanddonation.com/PanMRF/live

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

42 thoughts on “Headlight on Pit Bike / Światła do PitBike / Prosta instalacja do Loncin 110/125 ATV Skuter

  1. Witam. Mam nowy silnik 140mrf i stator na 6 cewek. Nie moglem zrobic światel. Wiec podlączylem wszystko tak jak pokazales na filmie. Niestety odrazu spalilo mi dwie żarówki. Regulatory mam dwa nowe i kostke do nich. Może na tym statorze z 6 cewkami twój pomysl nie dziala. I trzeba miec taki z dwoma cewkami jak u ciebie.??? I na 100% wszystko podłączylem dobrze..

  2. Siema mam pytanie bo chciałbym zrobic sobie takie światła w skuterze, ale ze statora wychodzą mi tylko 3 kable 1impulsator 2 cewka wn i 3 jest to kabelek żółty do świateł i tutaj mam wątpliwości jak to teraz podłączyc. Bo ty tu używasz 2 kabli, a ja mam 1

  3. Witam mam pytanie zmieniłem silnik na większy i nagle mi swiatła ledwo swieca tylko swieci dobrze po dodaniu gazu a na mniejszym silniku po zapaleniu swiatła paliły odrazu wiec prosze o podpowiedz co jest nie tak z góry dzięki

  4. Witam, pytanie do autora, otóż kupiłem pitbike 110cc m2r, znalazłem pod osłoną wolną kostkę z 4 przewodami, czy jest szansa że od tej kostki mógłbym poprowadzić instalacje pod oświetlenie? Jak to sprawdzić? Dodał bym zdjęcie ale nie ma jak tu tego zrobić. Z góry dziękuję za odpowiedź.

  5. Taki zapłon z dwiema cewkami to ile wat uciągnie światełko? Bo chciałem założyć do siebie taki led roboczy i nie wiem ilo watowy wziąć żeby na wolnych nie przygasał

  6. To naprawdę dziecinnie proste ,dzięki za pomoc ,ogarniam elektrykę tylko nie pamiętałem kolejności w regulatorku .A młodszy braciak niedawno nabył tą maszynkę .
    Ale gdy wracamy z pracy jest ciemno jak w .upie , i się irytuje bo niema jak polatać .polecę mu twój kanał . mądrego warto posłuchać 😉 Pozdro i łuuuututututuuuuu .😂😂

  7. Widzowie w większości odróżniają kolory wiec wystarczyło zamiast mówić „kabel na prawo czy po przeciwnych stronach” zacząć je określać po kolorach.
    A tak to jest niejasne i trzeba zastanawiać się co autor miał na myśli ….tak na przyszłość😉
    A teraz muszę szukać innego filmu gdzie będzie jaśniej wytłumaczone 🤷🏻‍♂️

  8. No właśnie w tym wszystkim wyszło na to że regulator nie jest wcale potrzebny przewód żółty wychodzący z statora jest przewodem przeznaczonym do oświetlenia można z niego bezpośrednio zasilać lampy tylko że napięciem przemiennym ten sposób jest użyty np. w wszystkich skuterach w których światło zaświeca się po odpaleniu silnika

  9. Czyli jak podłącze wszystko zgodnie z schematem nie ma szans żeby mi spaliło lampe? Ewentualnie gdybym podłączył lampe pod ładowanie akumulatora tak jak mówiłeś na filmie tylko nie włączając w wiązkę akumulatora bo go nie posiadam więc mógłbym zrezygnować z jego ładowania, i czy podłączając w ten sposób zabezpieczę się przed spaleniem lampy?

  10. Dzięki za twoje poradniki . Na podstawie twoich filmów rozbiłem światła, instalacje na rozrusznik, instalacje aby była iskra do skuterka 4t. Wszystko działa. Nieznam nikogo na yt który by tak dobrze to pokazał, 💪💪💪💪😎👍👍👍👍👍

  11. U mnie z pitbika dokładnie (diabolini x-motos xb 87 125cc 4T) wychodzą z kostki cztery kable biały: minus, zielony: plus, żółty: plus od tylnego światła, i czerwony który chyba nic nie robi, ale nie wiem. I problem polega na tym że ty pokazałeś trzy kable z silnika, jeden plus, drugi minus, i trzeciego u mnie nie ma.
    Kiedyś podłączyłem na krótko bez żadnego regulatora napięcia żarówkę 12v 60/55w i dźałało przez jakieś kilka miesięcy. Potem sie spaliła, więc zdemontowałem całą lampę, ale zostawiłem dwa kabelki wystające z kostki (jak bym chciał na przykład założyć ją z powrotem) po jakimś czaśe jeżdżenia te dwa kabelki sie stykneły i spaliła sie kostka modułowa, więc kupiłem drugą. Potem na jesień kupiłem lampę od KTM'a, w której była żarówka 12v 35w. Po podłączeniu jej do motoru druty w żarówce natychmiast sie ztopiły, więc wźołem żarówkę 12v 60/55w i dźałała, ale po większym przygazowaniu zaczeła świcić na niebiesko, światła długie krótkie zamieniały się mijscami aż zgasła. Pomyślałem że w motoże jest za duże napięcie więc kupiłem nową żarówkę, tym razem 12v 100/80w. Podłączyłem ją na krótko, położyłem na przednim błotniku, zaczołem gazować i świeciła bez problemu, aż mi kawałek płotnika stopiło, wsadziłem ją do lampy (samą żarówkę przykleiłem na klej kropelkę bo nie pasowała) i znowu zaczołem gazować, a tu po któtkim czaśe zgasła, spaliła się.
    I ja już nie wiem czy to wina tego nowego modułu, chociaż przy starym module też sie spaliła, ale po dłuższym czasie. Czy to wina braku regulatora napięća. Czy może jakiś gaz z tego kleju się wydźela pod wpływem temperatury i coś przewodzi. Nie mam pojęća.
    PROSZE O POMOC!!!!

  12. Dzieki za film 😀 u mnie na kanale wstawie film jak ogarnac swiatla w am6, a ze ten schemacik jest najlepiej pokazany, wspomnialem o tobie i wstawilem schemat, mam nadzieje ze nie robi to problemu?

  13. Nie potrzeba akumulatora ? Bo chce załozyć do mrf mam ork i nie wiem czy jak tak podłocze czy nie bedzie swieciła lampa jak dasz gazu to lepiej jak wolne obroty to slabo bedzie swicic bo mi lampe spali czy to niebzalezyvod obrotuw?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!