Loading…

Alternator i Rozrusznik Naprawa

Warszawa - Alternator i Rozrusznik Naprawa - Serwis z Dojazdem
Kontakt do Elektryka

Częsta przyczyna dymiącego diesla! Wymiana separatora! #101_Napraw

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Oglądaj “101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-7,S07E07,115198
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.

Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.

Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:

Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy

Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.

Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.

W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.

Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.

Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.

Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.

Mobilny Mechanik Warszawa, Serwis z Dojazdem teraz Płatność Kartą, Blikiem, Telefonem lub Zegarkiem.

Mobilny Mechanik Warszawa

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

49 thoughts on “Częsta przyczyna dymiącego diesla! Wymiana separatora! #101_Napraw

  1. Witam posiadam opla vectry c 2006r 1.9cdti 150km. Przy odpalaniu na zimnym silniku czasami puści białego bąka tylko przez sekundę potem jest ok. Auto ma nowe świece, płyn chłodniczy nie ubywa, trzyma moc. Co to może być odma? Pozdrawiam.

  2. Z tymi dizlami" waszymi to nie długo do miasta nie wjedziecie …..20 lat dieslem i mam dosyć … oszczędność 10 na 100 km a obsługa tragedia ………………………..

  3. Cześć. Chcę się zapytać. Po odpaleniu na zimno i po kilku minutach wyjazd, jest okej, nie kopci. Ale po dłuższym postoju na odpalonym silniku wyjeżdżam z parkingu i rozpędzam to kopci, mocno. Im dłuższy postój tym dłużej kopci. Silnik 2.0 150 KM GENERAL MOTORS, Był przegrzany do 110° z powodu pęknięcia przewodu systemu chłodzenia. Zaczął kopcić następnego dnia po wymianie płynu chłodniczego.

  4. U mnie przepala olej litr na 300km i kopci z korka wlewu oleju i z bagnetu, trzeba bedzie wymienić pokrywe 6paczek pęknie, przejechane 435tys.

  5. Oryginalna odma separator choćby by była sprawna to i tak jest dolot mokry a to za sprawą oparów oleju i przedmuchów .mam swój dobrze działający patent sucha turbo chłodniczka powietza i kolektor ssący. Grzesiu z całym szacunkiem za twoją durzą wiedzę zgadnij jak to u mnie działa

  6. Mi dymi na bialo (i smierdzi) przez chwile przy odpaleniu silnika. I to tylko gdy na zewnatrz jest temperatura ponizej 15 stopni. Co to moze byc? Mazda 6/ 2006/ 2.0 diesel

  7. Panie mechanik. Wymiana została źle zrobiona. Nawet w instrukcji piszą żeby posmarować silikonem uszczelkę w miejscach zagięcia na wałku. Karygodny błąd.

  8. A ja mam problem z Golfem V 1.9 tdi. Jakos mechanik jeszcze nie doszedł co to moze być. Podczas jazdy dodajac gazu sychać swist, po zatrzymaniu sie wydobywa sie dym, ale z pod maski i zapach spalenizny, miedzy silnikiem a grodzią oddzielajaca od kabiny. Nie jest to zawsze, ale co jakiś czas. Zauważono również wyciek z turbiny.

  9. Witam serdecznie mam pytanie czy pojawienie się oleju w zbiorniku wyrównawczych ma wspólne też z termostatem pomijając uszczelkę pod głowicą RENAULT MEGANE III 2011 bez chłodniczki oleju brak

  10. DLATEGO JEZDZE ZAWSZE PRYWATNIE TYLKO BENZYNIAKIEM I TO MAZDA 6 ☝️ TZ. NIE MAM TAKICH ANI ZADNYCH PROBLEMOW ☝️WIELU KUPUJE AUTO Z DISEL ZE WZGLEDU NA URLOP, BO MYSLI , ZE MALO PALI ☝️JEST TO WIELKI BLAD, BO PO UROPIE JEZDZI KROTKIE ODCINKI I DISEL NIESTETY WYSIADA A TO SA SKOTKI ORAZ KOSZTY ☝️POZDRAWIAM Z STUTTGARTU 🇵🇱🇩🇪👍👍👍👍

Dodaj komentarz

Zadzwoń!