Jak wymienić pasek wielorowkowy w MERCEDES-BENZ B200 (W245) [PORADNIK AUTODOC]
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Mobilny Mechanik Warszawa
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Jak wymienić pasek wielorowkowy MERCEDES-BENZ B200 (W245) 2.0 Hatchback 2005–2011 [PORADNIK AUTODOC]
Pasek wielorowkowy w samochodach MERCEDES-BENZ A-Class (W169) (09.2004–06.2012) powinien być wymieniony zazwyczaj zgodnie z jedną i tą samą procedurą.
Niemniej jednak mogą istnieć niewielkie różnice wskutek konkretnych różnic konstrukcyjnych w budowie poszczególnych samochodów.
🔝 Najlepsze marki, które pasek wielorowkowy: BOSCH, CONTITECH, GATES, SKF, DAYCO, INA, STARK.
📲 Kupowanie przez aplikację jest zawsze tańsze niż na stronie internetowej!
❱❱ Zainstaluj Aplikacja AutoDoc — https://interstitials.onelink.me/1036709825?pid=Youtube
🛒 Na naszej stronie znajdziesz wielki asortyment potrzebnych części zamiennych: https://www.autodoc.pl/?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=2516_main
Pasek wielorowkowy: https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/pasek_klinowy_wielorowkowy-10531?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=2516_ersatz1
Pasek wielorowkowy do MERCEDES-BENZ B200: https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/pasek_klinowy_wielorowkowy-10531/mercedes-benz/b-klasse/b-class-w245?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=2516_ersatz2
Wszystkie poradniki wideo i pdf dotyczące wymiany części w MERCEDES-BENZ B200: ściągaj i oglądaj na AUTODOC CLUB – https://club.autodoc.pl/manuals/mercedes-benz/b-class?child_model=b-class-w245
🔔 Zapisz się do kanału AUTODOC i nie przegap nowych filmików przedstawiających wymianę części samochodowych ➜ http://www.youtube.com/c/AutodocPl?sub_confirmation=1
🛠️ Narzędzia, które będziesz potrzebować na wymiany pasek wielorowkowy:
– klucz płasko-oczkowy o numerze 15
Czy filmik Tobie pomógł? Daj mu uniesiony kciuk i podziel się nim ze swoimi przyjaciółmi!
Spójrz na inne filmiki na naszym kanale:
► MERCEDES-BENZ instrukcja naprawy samochodu — https://www.youtube.com/playlist?list=PLND323dR8mp2hsz1_x6YgpPEdtTj6-Ayq
► MERCEDES-BENZ B (W245) instrukcja naprawy samochodu — https://www.youtube.com/playlist?list=PLND323dR8mp1jDQpBsDK9PRmtvVwpcuQM
► Jak wymienić sprężyny tylne w MERCEDES-BENZ B200 (W245) — https://www.youtube.com/watch?v=eLgJN4vHD-s&list=PLND323dR8mp1jDQpBsDK9PRmtvVwpcuQM&index=16&t=0s
► Jak wymienić amortyzatory tylne w MERCEDES-BENZ B200 (W245) — https://www.youtube.com/watch?v=OJNMWDP3iWQ&list=PLND323dR8mp1jDQpBsDK9PRmtvVwpcuQM&index=17&t=0s
Wersja mobilna: https://m.autodoc.pl
📢 AUTODOC w mediach społecznościowych:
Facebook: https://www.facebook.com/autodoc.poland
Twitter: https://twitter.com/autodoc_berlin
YouTube: http://www.youtube.com/c/AutodocPl
Instagram: https://www.instagram.com/autodoc_autoparts
Snapchat: https://www.snapchat.com/add/autodoc.uk
#autodoc #autodoctutorial #autodoctips
O odpowiedzialności:
Ten film jest przeznaczony wyłącznie do celów informacyjnych i nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu.
W celu zapewnienia najlepszych rezultatów zaleca się powierzenie montażu wysoko wykwalifikowanym technikom samochodowym.
Dany filmik zawiera wyłącznie porady i zalecenia, które mogą okazać się pomocne podczas wykonywania napraw lub wymiany części. AUTODOC nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, obrażenia lub szkody materialne odniesione podczas wykonywania napraw lub wymiany, które są skutkiem niewłaściwego użycia lub niewłaściwego zrozumienia załączonych informacji. Dany filmik służy wyłącznie celom informacyjnym i nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu. Użytkownik jest osobiście odpowiedzialny za nieprawidłowe użycie sprzętu naprawczego, narzędzi lub części samochodowych, a w szczególności, gdy ich użycie stwarza ryzyko obrażeń. AUTODOC usilnie zaleca bycie ostrożnym i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas wykonywania jakichkolwiek napraw lub wymiany. Miej na uwadze, że korzystanie z niskiej jakości części samochodowych nie gwarantuje odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa na drodze.
© 2019 AUTODOC GmbH All rights reserved
Youtube – Pobrane Wszystko co mamy to nasza firma “Alternator Rozrusznik” która zajmuję się naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów. Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników – do różnego typu pojazdów – samochody osobowe.
Zajmujemy się naprawą, regeneracją oraz sprzedażą alternatorów i rozruszników wszystkich producentów do wszystkich typów pojazdów, wśród nich są:
Bosch
Delco
Denso
Elmot
Ford
Hitachi
Lucas
Magneti Marelli
Magneton
Mando
Mitsuba
Mitsubishi
Valeo
Nippondenso
Iskra
Remy
Niezbędne jest zaopatrywanie dzisiejszych samochodów w energię, aby móc je obsługiwać w sposób nie tylko bezpieczny, ale i wygodny. Dzieje się tak, ponieważ większość komponentów w dzisiejszych samochodach jest napędzana elektrycznie. Energia pochodzi z alternatora samochodu, elementu, który jest niezbędny do działania pojazdu, ponieważ odpowiada za przekształcanie energii mechanicznej w energię elektryczną.
Zajmujemy się dystrybucją rozruszników i alternatorów oraz ich naprawą. Klienci poszukujący kompleksowej oferty łączącej atrakcyjność cenową z najwyższym możliwym poziomem profesjonalizmu z pewnością uznają tę propozycję za idealną.
W naszym zakładzie wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak maszyny zdolne do regeneracji rozruszników i alternatorów do dowolnego pojazdu. Maszyny te są częścią naszego nowoczesnego parku maszynowego. Firmy takie jak Mitsubishi, Bosch, Denso, Delco, Lucas, Mitsuba, Iskra, Hitachi, Mando, Elmot, Magneti Marelli i Visteon to tylko niektóre z wielu, które produkują te komponenty. Inni producenci obejmują mnóstwo innych. Produkty te są również montowane i demontowane przez naszą firmę.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie określić, czy dane urządzenie można naprawić, czy też bardziej opłacalne byłoby zastąpienie go nowym modelem. Dzięki temu nasi klienci mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Cena usługi wyliczana jest indywidualnie dla każdej okoliczności.
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z pełną ofertą Alternator – Rozrusznik. Nie wahaj się z nami skontaktować w dowolnym momencie, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości.
Służymy radą i wieloletnim doświadczeniem nie tylko w doborze poszczególnych towarów i usług, ale także w kwestiach dotyczących ich funkcjonalności i wymagań technicznych.
Nasza oferta to: alternator, rozrusznik, alternatory, rozruszniki, regeneracja alternatora, regeneracja alternatorów, regeneracja rozrusznika, regeneracja rozruszników.
Zgrzewarka do szczotek rozrusznika
Regeneracja rozrusznika
Stół do sprawdzania alternatorów
Regeneracja alternatora
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Nowość: zamawiasz usługę, nasz serwisant pracuje średnio 30min do 3h max! po serwisie płatność kartą, blikiem, sprawa załatwiona szybko i wygodnie i bez stresu, każdy nasz pracownik posiada terminal płatniczy ING.
Witam . Jaka dlugosc ma byc paska ???
Jak sprawdzić stan napinacza?? Kupię b klasę i coś tam pieszy myślę że to pasek i muszę na szybko wymienić po filmu widać że to dość proste tylko teraz w jaki sposób sprawdzić rolki i napinacze żeby nie robić dwa razy tego samego z góry dziękuję za odp pozdrawiam
No chyba najgorszy z odcinków albo wstawki produktu albo ręce pracownika wszystko prócz wymiany
To teraz pokarzcie jeszcze jak wymienić rolkę napinacza i rolki prowadzące
Ja wymieniam pasek raz na dwa lata
Częsty przypadek w tym modelu
Czekamy na kolejne wymiany części w tym modelu
Super poradnik
Po obejrzeniu filmu można samemu wymieniać pasek
Jaki jest interwał wymiany paska ??
Warto sprawdzić stan napinacza
Prosto i zrozumiale . Dobra robota autodoc 🙂
piękne treści, zawsze idealne! gratulacje!
wideo z wystarczającą ilością informacji, godne autodoc.
Zachowaj ostrożność przy ustalaniu pozycji paska.
oddaj stary pas do recyklingu.
dbaj o swój samochód jak ten mechanik!
dzięki autoDoc za film, zawsze innowacyjny!
zawsze zmieniaj pasy na czas, więc nie ma problemu.
każdy samochód ma swój pomiar pasa.
Zmieniam pas co 20 000 km
zawsze patrz akcesoria razem z paskiem.
zawsze kupuj wysokiej jakości pasek, autodoc ma wiele!
umieść poprawnie, tak jak robi to autodoc.
Super poradnik. Wielu osobom pomoże przy wymianie paska wielorowkowego. Dzięki.
po założeniu nowego paska wielorowkowego jest konieczność ustawiania napinacza ?
kiedyś pozostawało jechac do mechanika na wymianę paska wielorowkowego, teraz włączam film i już wiem jakie to proste
Zawsze sprawdzaj pasek pod kątem pęknięć lub zginięcia
Nie wolno wlewać oleju na pasek, w przeciwnym razie ześlizgnie się!
Zawsze sprawdzaj regularnie stan paska
Przed rozpoczęciem pracy upewnij się, że wszystkie części są naprawdę dostępne
Zawsze używaj odpowiednich narzędzi, aby zwolnić pasek z napinacza
Upewnij się, że Twój pasek jest w dobrym stanie, jeśli nie, ZMIEŃ TO!
muszę przyznać, że wymiana nie jest jakoś skomplikowana i czasochłonna
Zawsze sprawdzaj regularnie stan paska, aby uniknąć problemów
Od czasu do czasu sprawdzaj pęknięcia i grubość paska
Zawsze zmieniaj pasek bezpiecznie w samochodzie
Ja dalej nie mogę zdiagnozować która rolka świergoli ale stawiam na koło pasowe.
Ciężka robota na moim samochodzie zrobiła to w zeszłym miesiącu, gdy pękła
Guma w paskach nie rozpuszcza się, dlatego ważne jest, aby wysłać ją do centrum recyklingu lub kosza
Nieźle ze tak wszystko i perfecto tłumaczycie i pokazujecie. Dzięki temu wszystko jest zrozumiałe
Fajnie, że mówice o sprawdzeniu stanu napinacza. Pozdrawiam 🙂
Dzięki Wam zaoszczędziłem kasę na mechanika i zyskałem doświadczenie. Brawo
Fajnie, że pokazaliście schemat prowadzenia paska, ale miejsca tam niewiele 😀
Czy przy zakładaniu nowego paska osprzętu jest ważny jego kierunek?